شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۳:۴۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه همشهری 7 دی 1395 - hamshahrionline.ir

روزنامه همشهری 29 اسفند 1393 روزنامه همشهری 29 اسفند 1394 روزنامه همشهری 31 فروردین 1395 روزنامه همشهری 31 اردیبهشت 1395 روزنامه همشهری 31 خرداد 1395 روزنامه همشهری 31 تیر 1395 روزنامه همشهری 31 مرداد 1395 روزنامه همشهری 31 شهریور 1395 روزنامه همشهری 30 مهر 1395 روزنامه همشهری 30 آبان 1395 روزنامه همشهری 30 آذر 1395 روزنامه همشهری 30 بهمن 1395 روزنامه همشهری 30 اسفند 1395 روزنامه همشهری 1 دی 1395 روزنامه همشهری 2 دی 1395 روزنامه همشهری 3 دی 1395 روزنامه همشهری 4 دی 1395 روزنامه همشهری 5 دی 1395 روزنامه همشهری 6 دی 1395 روزنامه همشهری 7 دی 1395 روزنامه همشهری 8 دی 1395 روزنامه همشهری 9 دی 1395 روزنامه همشهری 10 دی 1395 روزنامه همشهری 11 دی 1395 روزنامه همشهری 12 دی 1395 روزنامه همشهری 13 دی 1395 روزنامه همشهری 14 دی 1395 روزنامه همشهری 15 دی 1395 روزنامه همشهری 16 دی 1395 روزنامه همشهری 17 دی 1395 روزنامه همشهری 18 دی 1395 روزنامه همشهری 19 دی 1395 روزنامه همشهری 20 دی 1395 روزنامه همشهری 21 دی 1395 روزنامه همشهری 22 دی 1395 روزنامه همشهری 23 دی 1395 روزنامه همشهری 24 دی 1395 روزنامه همشهری 25 دی 1395 روزنامه همشهری 26 دی 1395 روزنامه همشهری 27 دی 1395 روزنامه همشهری 28 دی 1395 روزنامه همشهری 29 دی 1395 روزنامه همشهری 30 دی 1395 
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۰:۳۲    
- همشهری آنلاین: نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف به مقابله با بحران کم آبی و رهاسازی حقابه های زیست محیطی برای پایداری سرزمین کرده و در عین حال با انتقال آب دریای خزر به حوضه های داخلی ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۶    
- همشهری آنلاین: همایش شهر الکترونیک، شهروند الکترونیک با رویکرد توسعه حمل و نقل مجازی در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۳    
- پاریس یک راننده تاکسی موفق شد با گذر از 240چراغ سبز رکورد جهانی این خوش اقبالی را به خود اختصاص دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۲    
- آناهید خزیر: آخرین نشست از مجموعه ی درس گفتارهایی درباره ی خاقانی با عنوان از خاقانی چه آموخته ایم؟ با حضور دکتر محمدرضا ترکی و دکتر ایرج شهبازی در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۴    
- همشهری آنلاین: رئیس دانشگاه علم و فرهنگ گفت: دانشگاه استاد فرشچیان در راستای آموزش هنرهای سنتی در دهه فجر امسال گشایش می باید.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۷    
- همشهری آنلاین: ثبت نام پروژه مرحبا در چارچوب بورسیه اراسموس ماندوس (بورس های اتحادیه اروپا) آغاز شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۷    
- همشهری آنلاین: مطالعه روی موش ها نشان می دهد که مصرف بیشتر ویتامین D می تواند باکتری های مفید روده را افزایش دهد و امیدی برای مقابله با سندروم متابولیک باشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۷    
- همشهری آنلاین: رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: از سال آینده طرح پیشگیری خانه به خانه برای شناسایی معتادان اجرا می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۶    
- همشهری آنلاین: بر اساس اعلام سایت فدراسیون جهانی تیر و کمان؛ مدال آوری نعمتی در بازی های پارالمپیک ریو یکی از بهترین لحظات سال 2016 شناخته شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۱    
- همشهری آنلاین: ترکیب نهایی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران برای حضور در مسابقات انتخابی بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان جهان 2017 اعلام شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۵    
- همشهری آنلاین: آسوشیتدپرس در گزارشی نوشت که ارزش پول ایران به کمترین میزان در تاریخ این کشور رسیده و قدرت خرید مردم 20 درصد کاهش یافته است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۶    
- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اهدای لوح تقدیر به معاون شهردار تهران از اقدامات ارزنده شهرداری در اجرای موفق ترین سرشماری نفوس و مسکن در کشور قدردانی کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۶    
- مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران گفت: سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در پردیس تئاتر حرفه ای شهر تهران (خاوران) برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۰    
- همشهری آنلاین: غرب پسا داعش، روانشناسی ترامپ و منافع ایران و ... از جمله موضوعاتی بودند که در ستون سرمقاله های روزنامه های چهارشنبه-8 دی- جای گرفتند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۳:۳۲    
- معاون رئیس جمهور قول مساعد داده تا بخشی از مطالبات شهرداری تهران از دولت معادل 5 هزار و 123 میلیارد تومان و یک میلیارد دلار مصوب اسفندماه سال88توسط مجلس شورای اسلامی تا پایان سال پرداخت شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۵۵    
- چند وقتی است که نوع تازه ای از عکاسی مرسوم شده که ما اسمش را می گذاریم دست گرفت ! یعنی یک چیزی می گیریم دستمان و از آن عکس می گیریم.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۴۵    
- شاخص کل بورس تهران در مبادلات 165 واحد کاهش یافت و به 79 هزارو 800 واحد رسید، شاخص فرابورس هم با 5 پله نزول در محدوده 857 واحد قرار گرفت.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۱۹    
- همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی از تداوم بارش ها در نقاط مختلف کشور و کاهش 7 درجه ای دما در شرق کشور خبر داد
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۱۶    
- همشهری آنلاین: شب های دراز زمستانی را می گذرانیم، اما آیا این زمان بیشتر تاریکی به ما کمک می کند که بهتر بخوابیم؟ کارشناسان می گویند به طورکلی مدت خواب ما در دوره زمستان اندکی بیشتر از دوره ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۱۶    
- پگاه شفتی: کلان شهرهای دنیا، این روزها با مشکل بزرگی دست و پنجه نرم می کنند: آلودگی هوا! از تهران گرفته تا پکن و خیلی شهرهای دیگر.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۳:۰۶    
- همشهری آنلاین: مهمانان یک نمایش نور و صدا در روز دوشنبه 26 دسامبر (6 دی) در شهر فستیوال دوبی درون یک کالئیدوسکوپ (زیبانمای) عظیم راه می روند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۵۹    
- علی ابراهیمی: به رغم تکالیف ماده 13قانون مبارزه با قاچاق کالا برای ارائه کد رهگیری گوشی تلفن همراه هنوز هم ارائه کدشناسه و اجرای طرح رجیستری گوشی موبایل به کندی پیش می رود؛
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۵۹    
- ابراهیم وحیدزاده: ترافیک پایتخت معضلی است که طی سالیان به وجود آمده و با یک حرکت سریع و معجزه آسا نمی توان حلش کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۵۹    
- احمد حاتمی یزد: در ارتباط با افزایش قیمت ارز به ویژه قیمت دلار آمریکا در بازار آزاد ارز ایران در هفته های اخیر و ضرورت یکسان سازی نرخ ارز به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های بانک مرکزی و دولت چند ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۰۰    
- همشهری آنلاین: آکادمی علوم روسیه اعلام کرد: متوسط عمر مبتلایان به ایدز در این کشور حدود 12 سال پس از ابتلاست.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۰۰    
- روند صعودی قیمت ارز به ویژه نرخ برابری دلار آمریکا در برابر ریال ایران باعث شده تا اختلاف قیمت دلار رسمی و آزاد در هفته های اخیر بیشتر و بیشتر شود به نحوی که روز گذشته این اختلاف به 895 تومان رسید ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۰۰    
- همشهری آنلاین: برخی از همرزمان جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان متفق بر این قولند که"قبای اسارت برای تن متوسلیان دوخته نشده و او اسیر بشو نیست."
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۱:۰۰    
- سیدنی زنی در استرالیا تا صبح بیدار ماند تا تمام زباله های ساحل شهرش را پاک کند. عجله این زن 35 ساله به این دلیل بود که یکی از جشن های کریسمس در حال برگزاری بود و او می خواست فردای روز جشن ساحل تمیز ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۳۷    
- همشهری آنلاین: مجله نمایشگاه ها از مجموعه مجله های تخصصی در همشهری آنلاین است. این مجله تلاش می کند به معدفی نمایشگاه های کلیدی و مطرح بپردازد
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۳۴    
- همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهور با انتقاد از اینکه عده ای تمام هدفشان گرفتن اعتماد و امید از مردم است به چند آمار اشاره کرد و افزود ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۳۴    
- هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار شامگاه امروز چهارشنبه 8 دی با حضور خانواده شهیدان مدافع حرم و معرفی و تقدیر از برگزیدگان 7 بخش رقابتی در سینما فلسطین تهران آغاز به کار می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۳۴    
- همشهری آنلاین: روابط عمومی وزارت خارجه به ادعاهای کریمی قدوسی در خصوص اظهارات وزیر امور خارجه پاسخ داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۳۴    
- همشهری آنلاین: محققان روشی ابداع کرده اند که عضلات آسیب دیده را با استفاده از سلول های بنیادی ساختگی و بدون خطر ابتلا به سرطان ترمیم می کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۳۴    
- نام آستانه این روزها با سرنوشت 6 سال جنگ در سوریه رقم خورده است. درحالی که هنوز تاریخ برگزاری نشست آتش بس در سوریه با حضور ایران، روسیه و ترکیه در این شهر مشخص نشده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۲۰:۳۴    
- رویارویی روسیه و غرب دیگر به درگیری های اروپای شرقی و خاورمیانه محدود نمی شود و اکنون با حمایت مسکو از خلیفه حفتر، فرماندهی ارتش ملی لیبی، به شمال آفریقا هم کشیده شده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۷    
- همشهری آنلاین: جدول مسابقات نیم فصل دوم لیگ شانزدهم اعلام شد و بر اساس آن مسابقه سرخابی ها 24 بهمن برگزار خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۷    
- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بند 15 لایحه برنامه ششم توسعه را که در آن برخی نهاد های بازار سرمایه را ملزم به دریافت مجوز از بانک مرکزی کرده است خلاف قانون بازار اوراق بهادار دانست و آن را ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۷    
- همشهری آنلاین: مطالعه جدید نشان می دهد پدیده آب و هوایی ال نینو ممکن است موجب شیوع گسترده ویروس زیکا در سراسر جنوب آمریکا شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۷    
- همشهری آنلاین: فرمانده پلیس راه آهن کشور از راه اندازی مرکز مانیتورینگ پلیس راه آهن کشور خبر داد و گفت : با راه اندازی این مرکز ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۷    
- مدیر امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس از مسدودشدن 23 سایت بدون مجوز سرمایه گذاری و اقدام قضایی علیه چند کانال تلگرامی خبر داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۷    
- همه تصور می کردند که مرگ مادر و نوزاد 55 روزه اش، مسمومیت ناشی از گازگرفتگی بود اما پس از گذشت 2 سال پدرخانواده راهی کلانتری شد و راز جنایت هولناکش را فاش کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۷    
- زنی که پسرش در جنایتی هولناک به قتل رسیده، در دادگاه گفت اگر دخترش که به سرطان مبتلاست درمان شود، قاتل را می بخشد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۷    
- پسر جوان که بر سر متلک گویی با دوستش درگیر شده بود وقتی کلت کمری اش را برداشت تا او را بترساند تصورش را هم نمی کرد که دست به جنایتی هولناک بزند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۴۷    
- همشهری آنلاین: جاسم الجزائری یکی از فرماندهان الحشد الشعبی در واکنش به اظهارات عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی علیه این نیروی مردمی گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۵    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل استقلال بعد از جلسه با سرمربی این تیم گفت اسامی بازیکنان خروجی نیم فصل استقلال هفته آینده اعلام خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۴۰    
- همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یکی از مهم ترین راهکارهای رفع چالش های طرح تحول سلامت را توانمند سازی و تخصصی شدن نظام سیاستگذاری بیمه و استقرار آن در وزارت بهداشت عنوان کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۴۰    
- همشهری آنلاین: آب انار حاوی بیش از 100 ترکیب گیاهی (فیتوکمیکال) است و همچنین میوه آن از هزاران سال پیش به دلیل خواص درمانی مورد استفاده بوده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۷    
- همشهری آنلاین: مراسم آغازهفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور خانواده شهدای مدافع حرم، عصر چهارشنبه 8 دی ماه برگزار می شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۷    
- همشهری آنلاین: محاکمه متهمان به نقش داشتن در کودتای نافرجام ترکیه با رفتن 29 مامور سابق پلیس به دادگاه آغاز شد. این افراد به تلاش برای سرنگونی دولت و عضویت در گروه تروریستی متهم شده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۷    
- همشهری آنلاین: کاخ کرملین مقر ریاست جمهوری روسیه از موضوع مطرح شده در رسانه ها برای میانجیگری هنری کیسینجر وزیر امور خارجه اسبق آمریکا برای بهبودی روابط تیره و سرد دو کشور استقبال کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۷    
- همشهری آنلاین: با اکران فیلم سرکش که در جهان داستانی جنگ ستارگان می گذرد، این فیلم توانست با اقبالی که از آن شد، ششمین فیلم پرفروش سال در آمریکای شمالی شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۲۴    
- همشهری آنلاین: رسانه های خارجی اعلام کردند که فرانسه با حذف نام گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی افغانستان از لیست سیاه سازمان ملل مخالف است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: سینمای جهان در سال 2016 نوابغ زیادی را از دست داد. سینماگرانی که هر یک تاثیر بزرگ یا کوچک، و سبک خود را از روی پرده سینما، به دنیای درونی سینما منتقل کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: پژوهشگران ارتباط ژنتیکی بین صفات شخصیتی و بیماری های روانی کشف کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۸:۱۸    
- همشهری آنلاین: رییس انجمن حمایت از بیماران اسکیزوفرنیا علائم این بیماری را تشریح کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۸    
- همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: بیانیه ای که منتسب به کمیسیون امنیت ملی درباره حواشی اظهارات ظریف پخش شده، رسمی نیست و اعتبار ندارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۸    
- همشهری آنلاین: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد: اصرار بر افشاء و انتشار مطالب به صورت ناقص و گزینشی گناهی نابخشودنی و خدمت به دشمنان انقلاب اسلامی است که ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۱    
- همشهری آنلاین: رئیس جمهور آمریکا در گفتگویی اعلام کرد که اگر امکان شرکت مجدد در انتخابات ریاست جمهوری برای وی فراهم شود می تواند دونالد ترامپ را شکست دهد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۱    
- همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: نمایشگاه بین المللی سی ئی اس که عبارت کوتاه شده Consumer Electronics Show به معنای نمایشگاه الکترونیک مصرفی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۴۶    
- همشهری آنلاین: سرمربی استقلال لیست فروش نیم فصل را به باشگاه داد که در لیست نام مهدی رحمتی هم قرار دارد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۴۰    
- همشهری آنلاین: وزارت خارجه عراق تأکید کرد: ما هیچ ارزشی برای اظهارات عادل الجبیر درباره حشد الشعبی قائل نیستیم.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۴۰    
- همشهری آنلاین: اعضای کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با اعمال محدودیت برای دسترسی به بازی کلش آف کلنز موافقت کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۲    
- همشهری آنلاین: سردار آزمون به عنوان سومین بازیکن برتر سال فوتبال روسیه انتخاب شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۲    
- همشهری آنلاین: معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: بعد از زلزله بم در سال 1382 با توجه به اقداماتی که برای تاب آوری ساختمان ها صورت گرفت بم هم اکنون مقاوم ترین شهر کشور در برابر زلزله ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۲    
- همشهری آنلاین: آیین افتتاحیه ششمین جشنواره شعر انقلاب روز سه شنبه هفتم دی ماه در حافظیه شیراز برگزار شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۲    
- همشهری آنلاین: رسانه های چینی از پیشنهاد 650 هزار دلاری تیم چینی به محمد انصاری، مدافع پرسپولیس خبر دادند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۲    
- همشهری آنلاین: برنامه خندوانه شامگاه گذشته با دعوت از احسان کرمی، به حاشیه های پیش آمده برای حضور محمدرضا گلزار در ویژه برنامه شب یلدای تلویزیون هم اشاره شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۲    
- همشهری آنلاین: نخستین نمایشنامه نویس زن ایرانی در مراسم پایانی دومین دوره نشان محمود استاد محمد تجلیل خواهد شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۵:۲۵    
- همشهری آنلاین: رهبر معظم انقلاب در ابتدای جلسه خارج فقه و در آستانه سالروز حماسه 9 دی با بی نظیر خواند این حادثه از آن به عنوان نمونه های قدرت جمهوری اسلامی یاد کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۵:۲۵    
- همشهری آنلاین: 210 نفر از نمایندگان مجلس طی بیانیه ای تاکید کردند که حساب سپرده مورد مناقشه به نام قوه قضاییه بوده و از جهت مجوز شرعی و قانونی دارای ایراد نیست.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۳    
- همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت کشور گفت: معتمدین پیشنهادی وزارت کشور برای هیئت های اجرایی انتخابات، در اسفند معرفی می شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۳    
- همشهری دو - زهره الوندی: همه اش یک خانه کوچک در یک کوچه باریک و در محله ای حاشیه نشین است اما دنیایی در آن خانه است بزرگ تر از دنیای واقعی ما.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۳    
- همشهری آنلاین: دادستان تهران از دستگیری سارقان مسلح در تهران خبر داد و افزود: اعضای این باند شب ها اقدام به سرقت می کردند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۳    
- همشهری دو - نرگس خانعلی زاده: زهرا مهدی، 38سال دارد و حالا یک بانوی نخبه فرهنگی است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۳    
- همشهری آنلاین: دانشمندان به تازگی نام باراک اوباما را برای یک ماهی قرمز زیبای گرمسیری که در صخره های مرجانی زندگی می کند انتخاب کرده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۳    
- همشهری آنلاین: چهارمین دوره مسابقات پرش با اسب های ایرانی روز جمعه 3 دی ماه در سالن سرپوشیده باشگاه بام با حضور بیش از 85 سوارکار و تماشاگران علاقه مند پی گیری شد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۳    
- همشهری دو - فرزانه شهامت: آیدا عاشق نقاشی است. به راحتی از پس بازی های رایانه ای برمی آید و یک همراه مهربان برای مادرش است؛ دختر 13ساله ای که با وجود ابتلا به سندروم داون، سرطان را شکست داده ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۳    
- همشهری دو - مریم حدادی: خرید جهیزیه از آن کارهایی است که تا سال ها خاطره و حس خوب از خودش باقی می گذارد به شرطی که مطمئن باشید راه درست را می روید و از جوگیری و تجمل گرایی به دورید و به خاطر مد و ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۳    
- همشهری دو - سید احمد واحدی: داشتم تمیز شدن ماشینم را می دیدم؛ ماشینی که 2ماهی بود رنگ تمیزی به خودش ندیده و حالا لابد داشت کیف می کرد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۰    
- درحالی که اجرای ناموفق طرح هدایت تحصیلی در سال گذشته هنوز فراموش نشده است، معاون وزیر آموزش و پرورش وعده داد این تجربه تلخ امسال تکرار نمی شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۰    
- همشهری آنلاین: مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش از اعلام جزییات برنامه زمانبندی استانی برای انجام مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد و گفت ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۰    
- خالق هری پاتر در آستانه فرارسیدن سال نو میلادی به طرفداران خود در شبکه های اجتماعی هدیه کریسمس داد و اعلام کرد که در حال نوشتن 2داستان تازه البته با 2نام متفاوت است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۰    
- هیأت وزیران به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داد 145هزار میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی دیگر را برای پرداخت مطالبات پیمانکاران از دولت عرضه کند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۰    
- همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت فرودگاه ها، آزادسازی نرخ تعرفه خدمات فرودگاهی را وابسته به تصمیم دولت و سازمان هواپیمایی کشوری دانست و افزود: این اقدام موجب افزایش قیمت بلیت هواپیما نمی شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۰    
- ابتلا به بیماری ها با محیطی که در آن زندگی می کنیم رابطه مستقیمی دارد. کسانی که در شهر زندگی می کنند بیشتر در معرض بیماری هستند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۳:۱۰    
- سیداکبر میرجعفری: نخستین انسانی که دستِ خیس به موهایش کشید تا گیسوان درهم برهمش را مرتب کند، چه کسی بود؟
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۱    
- همشهری آنلاین: معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درباره تاثیرگذاری امواج ماهواره ای و پارازیت ها بر سلامت اظهار کرد ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۱    
- همشهری آنلاین: طلای جهانی در معاملات روز سه شنبه 7 دی ماه افزایش یافت اما به دلیل اینکه سرمایه گذاران پس از تعطیلات طولانی کریسمس سرگرم ارزیابی جهت حرکت بازار بودند، حجم معاملات سبک بود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۱    
- نظارت بر عملکرد پزشکان توسط صنف پزشکان محل اختلاف اهالی این صنف است .
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۱    
- کمیسیون تلفیقی مجلس شورای اسلامی هنگام رسیدگی به لایحه برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، بخش هایی از قوانین و مقررات مربوط به ایثارگران را در بخش 16 این برنامه در قالب مواد101 الی 106 به ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۱    
- وزارت دفاع روسیه روز گذشته از کشف گورهای جمعی غیرنظامیان در شرق حلب خبر داد که به دست تروریست های حاضر در این منطقه شکنجه و اعدام شده اند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۱    
- یوشکا فیشر: اکنون که دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده، دیگر شکی وجود ندارد که غرب به آن معنایی که تاکنون به کار می رفت هم به پایان راه رسیده است.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۱    
- همشهری آنلاین: پس از انجام رأی گیری بهترین کشتی گیر سال، برترین فرنگی کاران ایران با رأی مردم در سال 1395 انتخاب شدند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۱    
- معصومه حیدری پارسا: اگرچه آمارها می گویند سرطان بعد ازبیماری های قلبی دومین عامل مرگ در ایران است اما واقعیت این است که میزان بروز سرطان در کشور نسبت به متوسط جهانی کمتر است اما سیر افزایش آن ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۱    
- همشهری آنلاین: نخستین دادگاه استانبول برای محاکمه 30 افسر پلیس ترکیه به اتهام دست داشتن در کودتای تابستان سال 2016، امروز سه شنبه هفتم دی برگزارمی شود.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۱    
- رئیس کل بانک مرکزی از اجرایی شدن قانون بخشش جریمه و سود وام های زیر 100میلیون تومان خبر داد و گفت: بانک هایی که نسبت به پرداخت وام ازدواج 10میلیون تومانی براساس سهمیه تعیین شده اقدام نکرده اند با ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۱    
- درحالی که فضای سیاسی کره جنوبی به دنبال استیضاح رئیس جمهور این کشور به اتهام فساد همچنان ملتهب است ...
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۱    
- همشهری آنلاین: محققان به تازگی دریافته اند بیماران سالمندی که در بیمارستان ها توسط پزشکان زن مداوا می شوند، از خطر مرگ و میر کمتری نسبت به بیمارانی برخوردارند که توسط پزشکان مرد درمان می شوند.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۱    
- همشهری آنلاین: مسابقات قوی ترین مردان ارتش با معرفی نفرات برتر در تهران به کار خود پایان داد.
همشهری   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۱    
- همشهری آنلاین: جان کری، وزیر خارجه آمریکا در حال تدوین طرحی برای مرحله آتی است.بر اساس این طرح، طرف فلسطینی باید "کشور یهود" را به رسمیت بشناسد و در مقابل ...
  • ۱