جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۱May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 2 شهریور 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 شهریور 1396 میزان 2 شهریور 1396 میزان 3 شهریور 1396 میزان 4 شهریور 1396 میزان 5 شهریور 1396 میزان 6 شهریور 1396 میزان 7 شهریور 1396 میزان 8 شهریور 1396 میزان 9 شهریور 1396 میزان 10 شهریور 1396 میزان 11 شهریور 1396 میزان 12 شهریور 1396 میزان 13 شهریور 1396 میزان 14 شهریور 1396 میزان 15 شهریور 1396 میزان 16 شهریور 1396 میزان 17 شهریور 1396 میزان 18 شهریور 1396 میزان 19 شهریور 1396 میزان 20 شهریور 1396 میزان 21 شهریور 1396 میزان 22 شهریور 1396 میزان 23 شهریور 1396 میزان 24 شهریور 1396 میزان 25 شهریور 1396 میزان 26 شهریور 1396 میزان 27 شهریور 1396 میزان 28 شهریور 1396 میزان 29 شهریور 1396 میزان 30 شهریور 1396 میزان 31 شهریور 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- عبدالحمید قدیریان از ترسیم تابلویی دیگر درباره شهید مدافع حرم، محسن حججی با عنوان به زودی لشکر شهدا خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۵ - ۰۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس بازار خودرو بابیان اینکه تصمیم اخیر دولت با نگاه حمایتی از سرمایه گذاری های اخیر در صنعت خودرو بوده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- برای اینکه از علت ریزش موی خود مطلع شوید بد نیست اول به دکتر مراجعه کنید و از او بخواهید با آزمایش خون میزان آهن و کارکرد تیروئید شما را چک کند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۷:۳۱    
خبرگزاری میزان- آناناس میوه ای است حاوی ترکیبی موثر به نام بروملین که نوعی آنزیم محسوب می شود و مصرف آن فواید و مزایایی بخصوص برای مبتلایان به بیماری های آرتریت و مشکلات قلبی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- شورای امنیت ملی پاکستان با صدور بیانیه ای اظهارات رئیس جمهور آمریکا علیه پاکستان را رد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- اگر شما هم هنوز درست نمی دانید که این نوشته آبی رنگ به چه دردی می خورد، ده سالگی اش بهانه خوبی است که با او بهتر آشنا شویم!
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- کمیته امنیت ملی پاکستان اظهارات اخیر ضدپاکستانی ترامپ را بی اساس دانست و تاکید کرد: با مقصر دانستن پاکستان گره هایی که آمریکا در افغانستان زده باز نخواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- با وجود ادعاهای حقوق بشری، نیروهای پلیس آمریکا از مخوف ترین نیروهای پلیس در دنیا هستند که در مواردی که نیاز باشد با شدیدترین شیوه ها با تظاهرات کنندگان و افراد معترضی که از دید آنها ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۰۷:۴۵    
خبرگزاری میزان- کارشناسان ژاپنی معتقدند خزه ها می توانند در ارزیابی تاثیر تغییرات اتمسفری و در نتیجه بررسی آلودگی های شهری مورد استفاده قرار گیرند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- رنو کپچر، یکی دیگر از اعضای خانواده رنو است که توسط ایران خودرو وارد می گردد و به عنوان یک کراس اوور کوچک و جمع وجور دسته بندی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- محققان با انجام چند آزمایش ساده دریافتند که ربات های محبوب خانگی تولید شده توسط چهار شرکت صاحب نام در این صنعت به آسانی هک شده و در صورت نیاز قادر به انجام حرکات خطرناک و غیرقابل ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- مرسدس بنز 300SL با درب های مشهور گالوینگ نخستین بار در سال 1955 با نمایی جالب توجهش در نمایشگاه های نیویورک مطرح شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۱    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله کفش خارجی خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اجرای قانون جدید توقف و بازگشایی نمادها گفت: با اعلام زمان بندی اجرای قانون توقف و بازگشایی نمادها ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۰    
خبرگزاری میزان- درخت ها باید دارای ریشه ثابت در زمین باشند، موضوعی که همه آن را تایید می کنند اما درختی عجیبی کشف شده که به راه رفتن علاقه دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۱    
خبرگزاری میزان- چهارمین آزمون متمرکز کشور در حال برگزاری است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- ساختمان شهربانی شهرستان مرزی میرجاوه که یکی از بناهای قدیمی این شهرستان به شمار می روند، در حال مرمت و بهسازی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- محققان با استفاده از نانولوله های کربنی موفق به تولید سیاه ترین رنگ تجاری شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب تهران گفت: بعضاً مشاهده می شود که شکات پرونده های خیانت درامانت این توقع را دارند که به واسطه طرح شکایت در دادسرا اموال آن ها مسترد شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعملیات حج مرکز پزشکی هلال احمر گفت: یکی از مخاطرات که امسال در موسم حج با آن مواجه هستیم گرمازدگی است که برنامه مدونی برای پیشگیری و مقابله با آن در عملیات حج پیش بینی شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا با صدور پیام های جداگانه ای کسب رأی اعتماد آوایی، علوی و رحمانی فضلی را تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز ایران قهرمان مبارزه با تروریسم در دنیاست، گفت: پاسداران باید در مقابل هر نوع تبعیض ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در پیام های جداگانه انتصاب وزیردفاع، فرمانده کل ارتش و جانشین ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۷:۰۰    
خبرگزاری میزان- محققان اسید ریبونوکلئیک طویل بدون کدگذاری (ncRNA) را که ژن های کنترل کننده توانایی سلول های قلب را برای ترمیم یا بازسازی قلب تنظیم می کند، شناسایی کرده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- منابع اطلاع رسانی جنگی سوریه اعلام کردند یگان های ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای مقاومت، برمناطق جبل الضاحک، خربه الطلاع و وادی ابوقله در شمال شرق استان حمص مسلط شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امور خارجه ترکیه در تماس تلفنی با تیلرسون همتای آمریکایی خود به بررسی تحولات اخیر در سوریه، عراق و افغانستان پرداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- هیئتی به سرپرستی کوفی عنان، دبیر کل اسبق سازمان ملل متحد، به تشدید خشونت ها در میانمار و بحران مسلمانان روهینگیا واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- افراد ناشناسی به ساختمان دادگستری شهر استانبول حمله کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرگئی لاوروف با تاکید بر این که راهبرد جدید آمریکا در افغانستان بر شیوه های مبتنی بر قوه قهریه باعث تاسف روسیه است، خاطر نشان کرد: ما مطمئنیم که این راه آینده ای نخواهد داشت .
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۰۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت عملیات نظامی علیه داعش در شرق لبنان، اخراج داعش از مرز شرقی لبنان را از جمله اهداف عملیات جاری در مرز سوریه و لبنان دانست و گفت که کار داعش ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۳:۴۵    
خبرگزاری میزان- ایرج باباحاجی خبرنگار فعال ورزشی به علت عارضه قلبی درگذشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۳:۲۰    
خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد که کودک 11 ساله بر اثر سقوط به دریاچه پارک تندرستی فردیس جان باخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- گروگان گیری در چارلستون آمریکا با کشته شدن یکی از گروگان ها و زخمی شدن فرد مسلح پایان یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال استقلال در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار گرفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل پارس جنوبی جم با برتری شاگردان تارتار به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم والیبال نوجوانان ایران با شکست ترکیه به جمع هشت تیم برتر رقابت های جهانی بحرین راه یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل فولاد خوزستان با برتری پیکان به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- به سیستمی که امکان انجام هرگونه عملیات از خرید گرفته تا پرداخت به صورت آنلاین از طریق اینترنت را فراهم می کند درگاه یا دروازه پرداخت اینترنتی گفته میشود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- رکابزن کشورمان به فینال ماده اسکرچ در رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی جوانان جهان صعود کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- فوق ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید به عنوان مرد سال فوتبال اروپا در فصل گذشته معرفی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- اختلالات ستون فقرات در سنین رشد در حدود 12 سالگی اتفاق می افتد. در این دوران با توجه به این که عضلات کودک فعال است و جنب و جوش کودکان بالا است، معمولا توجهی به مشکل نمی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- نخستین تصاویر از فیلم سینمایی "نقشه فرار 2" با نام فرعی "جهنم" توسط عوامل سازنده این فیلم منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- مراسم قرعه کشی فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: فوتبال ما را بیچاره کرده است! یک لحظه خواب مان برد و بیچاره شدیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- گروه تروریستی داعش با قصد حمله به یگان های ارتش سوریه و محور مقاومت در مرز عراق و سوریه با خودرو های زرهی و تعداد زیادی نیرو به این قسمت رسیده بود با پاسخ کوبنده یگان پهپادی مواجه شد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: خیلی از تیم ها باید خصوصی شوند تا فوتبال ما رشد کند، در غیر این صورت فوتبال پیشرفت نمی کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل فولاد خوزستان با برتری پیکان به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- کارشناس مبارزه با بیماری های غیرواگیر مرکز بهداشت شهدای انقلاب شیراز، گفت: بیماری آسم یک مشکل تنفسی و مساله بهداشتی در جوامع توسعه یافته و در حال توسعه است که بر اساس آمار سازمان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- مراسم قرعه کشی فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- مراقبت از پوست و مو یعنی توجه دقیق به همه چیز. این کافی نیست که فقط به کرم های بهداشتی یا مواد آرایشی یا رنگ موها توجه کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- مراسم وزن کشی 4 وزن نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در پاریس فرانسه برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- تیم والیبال زیر 23 سال ایران در دیدار مقابل ژاپن شکست خورد تا در دیدار بعدی شانس خود را برای کسب عنوان هفتمی امتحان کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۶    
خبرگزاری میزان- موارد روزمره مانند رژیم غذایی، داروها و استرس نقشی کلیدی در بهبودی بدن ایفا می کنند. هنگامی که به اسهال مبتلا شده اید ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- گروه تروریستی داعش در یک پیام ویدئویی، با تمرکز بر حملات تروریستی هفته گذشته بارسلون، مسیحیان اسپانیایی را به دلیل خون ریخته شده مسلمانان در زمان قرون وسطی و جنگ علیه داعش تهدید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید تشک بازی فانی گیم مت مدل 2-666 باید حدود 178 هزار تومان هزینه صرف کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- مامور نیروی انتظامی جان کودک 3 ساله را نجات داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان مدیرفنی جدید تیم فوتبال صبای قم انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- نیمه اول دیدار سیاه جامگان مقابل نفت تهران با نتیجه مساوی به پایان رسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۶    
خبرگزاری میزان- شکستن نوک موها و چند شاخه شدن آنها یک زنگ خطر برای سلامتی محسوب می شود. اگر دیدید موهایتان موخوره گرفته اند، امیدی به بلند شدن آنها نداشته باشید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۱    
خبرگزاری میزان- پذیرفتن بدن و جسمِ خود، مفهوم در حال رشدی است که بسیاری از افراد فارغ از جنسیت، سن یا نژاد با آن درگیرند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۴۶    
خبرگزاری میزان- آیا شما نیز از آن دسته افرادی هستید که حلقه ی دوستان بسیار معدودی دارید و سعی می کنید تا جایی که امکان دارد زمان کمتری را با این دوستان محدود بگذرانید؟ نگران نباشید شما یک انسان منزوی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- اولین دیدار هفته نهم لیگ برتر فوتسال با برتری فرش آرا همراه بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: کی روش برنامه ای دارد که نگاه دولت برای اجرا شدن آن نیاز است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- بر اثر انفجار در پایتخت اوکراین در روز استقلال این کشور 2 نفر زخمی شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد یک سال دیگر در این تیم ماندنی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۱۶    
خبرگزاری میزان- محققان در جریان یک مطالعه روی موش های مبتلا به آلزایمر متوجه شدند که استفاده از یک نوع آنتی بیوتیک می تواند موجب بازگرداندن تجمع سلول های مغزی در اطراف مناطقی از مغز شود که به واسطه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- با حکم سردار رحیمی رئیس پلیس تهران:سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی و رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال خبرنگاران ایران در دیداری دوستانه و نمادین به یاد شهید مدافع حرم توانست تیم پیشکسوتان استقلال را از پیش رو بردارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۱    
خبرگزاری میزان- محققان می گویند: رژیم غذایی پر پروتیین به ویژه اگر عمده این پروتیین از گوشت باشد، خطر نارسایی قلبی را در زنان مسن افزایش می دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- تازه ترین مطالعات نشان می دهد افرادی که زیاد خواب می بینند، کمتر در معرض ابتلا به زوال عقل قرار دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۷:۲۰    
خبرگزاری میزان- مجوز بازی مدافع کاستاریکایی پارس جنوبی جم برای بازی امشب با استقلال خوزستان صادر نشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۰    
خبرگزاری میزان- شرکت تعاونی چند منظوره دانشگاهیان علم و صنعت ، فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت اعتباری آن غیرقانونی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۴۵    
خبرگزاری میزان- دومین مجمع عمومی موسسه نور با حضور کارشناسان و مدیران ارشد برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا تحت تأثیر انتظار سرمایه گذاران به نتیجه نشست بانک مرکزی آمریکا، 4.4 دلار کاهش یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- مالک باشگاه نفت تهران در اردوی مشهد این تیم حضور پیدا کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- سید عزت الله ضرغامی در کانال تلگرامش از سفر به شیراز نوشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال جوانان استقلال توانست پرسپولیس را از پیش رو بردارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۱۱    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار25 میلیاردی طی یک درگیری مسلحانه در شهرستان بندرلنگه خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- رویترز به نقل از منابع خبری در سوریه گزارش داد که تروریست های داعش از ارتش سوریه و حزب الله لبنان درخواست کرده اند تا به آنان اجازه عقب نشینی از مرزهای سوریه و لبنان و انتقال به شهر ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، دوچرخه سواری با بی احتیاطی کامل وارد خیابان می شود و با خودروی در حال حرکت به شدت برخورد می کند را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- حامد همایون در سری جدید فعالیت های موسیقایی خود قطعه ای با عنوان "عاشقانه" را منتشر کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- یک کارشناس علوم قرآنی با تاکید بر لزوم افزایش صبر منتظران ظهور، به استفاده از ابزارهای جدید در مسیر انتقال مفهوم مهدویت اشاره کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- سخنگوی ارتش عراق روز پنجشنبه اعلام کرد که از آغاز عملیات تلعفر تاکنون بیش از 300 تروریست داعش به هلاکت رسیده و 31 منطقه از این شهر از اشغال تروریست ها آزاد شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- دو استان شمالی گیلان و مازندران، به عنوان استان های پرطرفدار کشور برای مسافرت از طبیعتی بکر و مناطق دیدنی بسیاری برخوردارند که برخی نقاط کمتر شناخته شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۵    
خبرگزاری میزان- شاخص کل (بر مبنای100=1390) در مرداد ماه سال 1396 عدد 249.6 را نشان می دهد که نسبت به ماه قبل 0.6 درصد افزایش داشته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- گروه موسیقی "هفت" در سری جدید فعالیت های خود قطعه ای با عنوان "دیوونه" را برای مخاطبانش منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۰    
خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "بغداد سابق" به کارگردانی "اسکات ووگ" برای اکران در سال 2019 میلادی آماده می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۲۰    
خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مسیر تهران تا قزوین در محدوده کرج ترافیک سنگین گزارش شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری میزان- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در اظهاراتی ضد ایرانی مدعی شد که این رژیم به ایران اجازه تأسیس پایگاه هوایی و یا دریایی در سوریه را نخواهد داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- اسامی قبول شدگان نهایی داوطلبان مقطع عمومی (سطح دو – کارشناسی) حوزه های علمیه خواهران اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۵    
خبرگزاری میزان- حفظ و مرمت آثار تاریخی و میراث فرهنگی ایتالیا یکی از مهمترین امور فرهنگی این کشور به شمار می آید که سالانه بیش از پنجاه میلیون نفر گردشگر از این بنا ها تاریخی بازدید می کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه استقلال پیامی خطاب به هواداران این تیم منتشر کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری میزان- اگر از بیشتر زنان بپرسید از ابتلا به کدام بیماری ها وحشت دارند به ترس شان از سرطان اعتراف می کنند؛ حداقل تا پیش از رسیدن به مرحله یائسگی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- پر واضح است که قرارداد نویسی یک امر تخصصی است؛ بنابراین پیشنهاد می شود در صورتی که قرارداد شما از جمله قرارداد های مهم است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۳۵    
خبرگزاری میزان- از سوی مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی از این پس بر روی آثار منتشره این دانشگاه هولوگرام درج می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- وزیر امورخارجه در کارگاه آموزشی شبیه سازی شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: قطعنامه های شورای امنیت نه همه چیز است نه کاغذپاره.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- گروه تروریستی داعش روز پنجشنبه با انتشار ویدئویی اسپانیا را به انجام حملات تروریستی بیشتر تهدید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دولت فارغ از مسائل سیاسی و حزبی به کار و تلاش بپردازد و بداند که دغدغه مردم مسائل سیاسی نیست، گفت: گرفتاری مردم مسائل اقتصادی ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۱۰    
خبرگزاری میزان- فیلمبرداری فیلم سینمایی "مخالفان" به کارگردانی "اسکات کوپر" با بازی "کریستین بیل" اوایل ماه گذشته به پایان رسید و هم اکنون آخرین مراحل پس از تولید در حال پیگیری است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۵    
خبرگزاری میزان- مجری و گوینده سیما در اینستاگرامش از 12 سال خدمت قالیباف در شهرداری تهران قدردانی کرد.
  • ۱