پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۴May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 14 شهریور 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 شهریور 1396 میزان 2 شهریور 1396 میزان 3 شهریور 1396 میزان 4 شهریور 1396 میزان 5 شهریور 1396 میزان 6 شهریور 1396 میزان 7 شهریور 1396 میزان 8 شهریور 1396 میزان 9 شهریور 1396 میزان 10 شهریور 1396 میزان 11 شهریور 1396 میزان 12 شهریور 1396 میزان 13 شهریور 1396 میزان 14 شهریور 1396 میزان 15 شهریور 1396 میزان 16 شهریور 1396 میزان 17 شهریور 1396 میزان 18 شهریور 1396 میزان 19 شهریور 1396 میزان 20 شهریور 1396 میزان 21 شهریور 1396 میزان 22 شهریور 1396 میزان 23 شهریور 1396 میزان 24 شهریور 1396 میزان 25 شهریور 1396 میزان 26 شهریور 1396 میزان 27 شهریور 1396 میزان 28 شهریور 1396 میزان 29 شهریور 1396 میزان 30 شهریور 1396 میزان 31 شهریور 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۳:۴۵    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- توجه به وضعیت ایمنی فعال و غیر فعال خودرو از جمله نکات مهمی است که رانندگان باید به آن توجه داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- دکتر عبدالقدیر خان رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی پاکستان که به 'پدر بمب اتم' این کشور معروف است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- گرچه ممکن است تشدید حملات هوایی در سرکوب مخالفان مسلح دولت در افغانستان موثر باشد اما تلفات بالای غیرنظامیان افغان ممکن است راوبط کابل-واشنگتن را متشنج کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری میزان- رسانه پاکستانی درباره استراتژی جدید ترامپ برای افغانستان نوشت که رئیس جمهور آمریکا تحت تاثیر مقامات نظامی این کشور با حضور در افغانستان و اعزام نظامیان بیشتر به این کشور موافقت کرده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- با زمامداری اشرف غنی و تلاش وی برای انجام اصلاحات و احیای دولت مرکزی، وابستگی حکومت به کمک های خارجی افزایش یافته و افغانستان را تبدیل به یک دولت وابسته کرده است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- نمایشگاه خودروی فرانکفورت که از چند روز دیگر آغاز به کار می کند میزبان یک محصول مفهومی و البته عجیب است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- یک متخصص پوست و مو، گفت: سولاریوم عوارض زیادی دارد و به هیچ عنوان استفاده از سولاریوم برای برنزه کردن پوست توصیه نمی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۰:۳۶    
خبرگزاری میزان- افراد مسلح ناشناس 17 کارگر افغانستانی را در منطقه لندی کوتل واقع در مرزهای شمال غرب پاکستان ربودند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- یک شرکت انگلیسی قصد دارد خودرویی الکتریکی دونفره بسازد که در 3.5 ثانیه صفر تا 100 کیلومتر را طی می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۷:۴۶    
خبرگزاری میزان- کنفرانسی سه روز با حضور جمعی از کلیدی ترین سفرای پاکستان در کشورهای همسایه، کشورهای حاشیه خلیج فارس و برخی کشورهای مهم جهان، با هدف مرور و بازنگری در برخی بندهای سیاست خارجی این کشور ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۶:۳۳    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، گزارش خبرنگار صدا و سیما از پشت پرده چلوکباب های 5 هزار تومانی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۵:۲۵    
خبرگزاری میزان- خرم دستگیر وزیر دفاع پاکستان با رد بیانیه اجلاس بریکس، تاکید کرد تروریست ها در خاک افغانستان پناه گرفته اند نه پاکستان.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۲۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری قاتل فراری و شرور مسلح که با استفاده از سلاح گرم اقدام به ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی در بین شهروندان می کرد در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- حملات به قوه قضاییه که پیش از ایام انتخابات و به بهانه هایی سیاسی و انتخاباتی تشدید شده بود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- در چارچوب اجرای یادداشت تفاهم همکاری های علمی و پژوهشی دانشگاه پیام نور و دانشگاه دولتی ایروان، دفتر نمایندگی (شعبه) دانشگاه ایرانی در پایتخت ارمنستان گشایش یافت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- وزیر نفت، خط مشی و راهبرد توسعه و بهره برداری صیانتی از مخزن های نفت و گاز را به عنوان راهبرد توسعه مخازن، ابلاغ کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- شهروندان افغانستان از 2 سال گذشته بیش از 8 میلیارد و 400 میلیون افغانی از طریق محصول مخابراتی به دولت این پول پرداختند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب استان قم با هشدار به بزهکاران جرائم خشن گفت: این افراد بدانند در صورت محکومیت حتی از امتیازات قانونی دوران حبس از جمله رای باز بودن ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۲:۱۵    
خبرگزاری میزان- تصاویری را ببینید که می توانند دلیل موفقیت ژاپن را بیان کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- محمدرضا خردمندان گفت: بسیاری از مردم در شهر تهران درگیر ماراتن بیست ویک روز بعد ، بیست و یک روزها و آمپول های 5 تا 7 میلیونی برای رفع سرطان هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- جراحی های زیبایی در میان مردان هالیوودی نیز بسیار رایج است؛ البته به گونه ای است که شما تغییرات آن ها را خیلی احساس نمی کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس ستاد مکه مکرمه گفت: نخستین گروه های حجاج ایرانی در قالب 16 کاروان از روز گذشته وارد کشور شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- وقتی آخرین دژ های داعش در غرب موصل فرو ریخت، متوجه شد که به هیچ وجه قادر به مقاومت نیست و اگر بخواهد بر حفظ جغرافیا اصرار بورزد ضمن آنکه نمی تواند، ناگزیر به دادن تلفات زیاد است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- اگر دچار ریزش موی سر، نازک شدن تار های مو یا کندی رشد آن ها هستید می توانید از خواص منحصربفرد روغن هسته انگور برای تقویت مو های خود استفاده کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- مادر یک دوقلوی سفید و سیاه اعتراف کرد که در روز ابتدای مدارس به معلم دخترانش نسبت به اینکه آن ها با هم خواهر هستند، هشدار داده بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- مرکز آمار ایران به استناد گزارش گمرک اعلام کرد که ارزش دلاری واردات محصولات در فصل بهار 1396 نسبت به فصل مشابه سال قبل از رشد 27.29 درصدی برخوردار است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۰۵    
خبرگزاری میزان- معمولا در مورد فشار خون بالا، زیاد حرف زده می شود چون می تواند موجب سکته ی قلبی، سکته ی مغزی و نارسایی کلیه ها بشود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی پیروزی ارتش و نیرو های مقاومت سوریه در آزادسازی شهر دیرالزور و شکستن محاصره سه ساله داعش بر این شهر را تبریک گفت و این پیروزی را نشانه ای از تحقق وعده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- رئیس باشگاه بارسلونا گفت: ما پیش از این برای تمدید قرارداد با اینیستا به توافق رسیده بودیم و امیدواریم آن را طی هفته های آینده نهایی کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۶:۱۰    
خبرگزاری میزان- بجنورد، شهری معروف به باب الرضا که مقصد بسیاری از مسافرانی است که از راه شمال قصد رسیدن به مشهد مقدس را دارند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- مهاجم سابق تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان، رهبری عنصری کلیدی است که زلاتان از عهده این کار به خوبی برمی آید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- تصویری از خودروی لکسوس با روکش مخملی در خیابان های تهران را مشاهده کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۳:۵۵    
خبرگزاری میزان- روزنامه صبح نو سرمقاله خود را به موضوع حادثه بانه اختصاص داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- خبرها حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی S9،دو ماه زودتر از موعد مقرر یعنی در اواخر ژانویه 2018 به بازار خواهد آمد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- محمدامین بیانی نوشت: در روزهای عید سعید قربان نگرانی ها از شیوع بیماری مشترک بین انسان و دام بیشتر می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۳:۰۵    
خبرگزاری میزان- شرکت خودروساز ATS ایتالیا سوپراسپرت جدید خود را با نام GT در نمایشگاه خودروی پرایو انگلستان رونمایی و به علاقمندان معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- عرضه و تقاضا یک مدل اقتصادی است که اثر قیمت را بر روی مقدار در بازار رقابتی بررسی می کند، اقتصاد در قیمت و مقدار به تعادل می رسد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۵۵    
خبرگزاری میزان- شرکت ایسوس اعلام کرد لپتاپ قدرتمند Zenbook Flip S را با پردازنده نسل جدید اینتل به روزرسانی خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- میکسدزون ورزشگاه آزادی بعد از بازی با سوریه بیشتر به مکانی برای عکس گرفتن تبدیل شده است نه مصاحبه.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- با خوردن 6 میوه، شادابی و سلامت جسمی خود را در هر سن و سالی حفظ کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۴۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: در لحظات پایانی بازی تمرکز کافی نداشتیم و در یک لحظه غفلت برد را از دست دادیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۴۰    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: سوریه تیم بسیار خوبی بود و قوچان نژاد پیش تر اطلاعاتی راجع به این تیم به من داده بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل سوریه از لحاظ آماری هم برتر بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- نماینده دولت هند روز سه شنبه مخالفت دولت مرکزی را با توقف اخراج پناهجویان مسلمانان روهینگیایی دراین کشور اعلام کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: طبیعی است وقتی بازیکنان تیم ملی بازی برده را از دست دادند عصبانی باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- بازیکن تیم ملی فوتبال سوریه گفت: دوست داریم عربستان به صورت مستقیم به جام جهانی برود و ما هم با برد استرالیا به جام جهانی برویم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- دروازه بان تیم ملی فوتبال سوریه گفت: مقابل تیم ملی ایران بازی خوبی انجام دادیم و امیدوارم در مرحله پلی آف هم همین روحیه را حفظ کنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فاصله زیادی با پیشرفت و هم سطح شدن با تیم های بین المللی داریم و باید کارهای زیادی انجام دهیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- در حالی که ویدیوهای با کیفیت 4K هنوز در مسیر راهیابی به جریان اصلی و رواج یافتن هستند، شرکت "شارپ" پا را فراتر گذاشته و اولین تلویزیون دنیا را با کیفیت تصویر 8K ساخته است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: فاصله زیادی با پیشرفت و هم سطح شدن با تیم های بین المللی داریم و باید کارهای زیادی انجام دهیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۲۰    
خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم ملی فوتبال سوریه گفت: ایران تیم سختکوشی بود و ما فکر نمی کردیم بتوانیم دو گل به این تیم بزنیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۱۵    
خبرگزاری میزان- دستیار تخصصی طب سنتی ایران با بیان اینکه خواب زیاد باعث سردی مزاج بدن می شود، گفت: یک ساعت خواب قبل از نیمه شب معادل 2 ساعت خواب بعد از نیمه شب در ایجاد ترمیم و رفع خستگی و ایجاد نشاط ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم ملی مقابل سوریه انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه گفت: با وجود سختی هایی که کشیدیم توانستیم مقابل تیم ملی ایران این نتیجه را بگیریم و خوشحالیم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های مقدماتی جام جهانی را رضایت بخش دانست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- الجبیر در اظهاراتی مدعی شد که اظهارات وزیر خارجه ایران درباره نزدیکی با عربستان، تسمخر آمیز است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- شهردار جدید تهران گفت: تیم ایران بهتر از سوریه بازی کرد و فکر نمی کردیم بازی مساوی شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان گفت: ملی پوشان امروز پاداش صعود به جام جهانی را دریافت کردند اما مبلغ آن را از تاج بپرسید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۵۰    
خبرگزاری میزان- ارتباطات انسانی قبل از شروع به کمک کلام یا گفتار، با نشانه های دیگری آغاز می شود که لبخند یکی از اولین و شاید بتوان گفت مهم ترین بخش در شروع یک ارتباط موثر کلامی یا غیرکلامی باشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۴۶    
خبرگزاری میزان- فیلم 9/11 به کارگردانی "مارتین گوگوی" از دیروز اکران بین المللی خود را در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتبال چین موفق شد در دیداری تشریفاتی میزبان متمول خود تیم ملی قطر را شکست دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتبال ازبکستان با تساوی مقابل کره جنوبی از راهیابی به مرحله پلی آف جام جهانی باز ماند و کره ای ها هم بهعنوان تیم دوم گروه A مستقیم مسافر روسیه شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۳۱    
خبرگزاری میزان- رسانه های خبری به تازگی تصاویری ماهواره ای از آتش سوزی گسترده خانه های مسلمانان میانمار منتشر کرده اند که تنها گوشه ای از جنایت دولت میانمار علیه مسلمانان این کشور را برملا می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری میزان- برای صرفه جویی در وقت و هزینه و بیشتر نشدن انواع خطوط روی صورت باید از همان 20 سالگی خوددرمانی را به روش های طبیعی آغاز کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۲۰    
خبرگزاری میزان- ملاله یوسف زئی دختر پاکستانی که جایزه نوبل دریافت کرده است از سیاستمداران کشورش خواست به مسلمانان مظلوم میانمار پناه بدهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرستاده ویژه نخست وزیر ژاپن با دبیر ستاد حقوق بشر دیدار و گفت وگو کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۰۰    
خبرگزاری میزان- برای خرید خودکار 4 رنگ استدلر مدل Triplus در بازار باید حدود 31 هزار و 700 تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- امام(علیه السلام) فرمودند: اظهار محبت و دوستی با مردم نیمی از عقل است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۴۶    
خبرگزاری میزان- تا همین دو دهه پیش، موثرترین روش عمومی و در دسترس که برای جایگزینی دندان های از دست رفته به کار می رفت، روکش دندان ها یا استفاده از دندان های مصنوعی در سنین بالاتر بود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- نماینده آمریکا در سازمان متحد گفت:توافق ایران دارای کاستی های بسیار زیادی است.رعایت برجام از سوی ایران منوط به رعایت توافق ؛قطعنامه 2231 و رابطه رییس جمهور و کنگره است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۴۱    
خبرگزاری میزان- نشست سفیران پاکستان در کشورهای مختلف با هدف بررسی استراتژی تازه آمریکا در افغانستان از امروز آغاز شد که به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- تیم فوتبال عراق موفق شد در آخرین دیدار خود امارات را با یک گل شکست دهد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- دانشمندان اخیرا به فناوری جدیدی دست یافتند که در کمتر از 60 ثانیه سلول های سرطانی را به کلی نابود می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۳۱    
خبرگزاری میزان- همرمان با فرا رسیدن ولادت با سعادت امام هادی(ع) گزیده ای از اخلاق حضرت امام هادی (ع) را اینجا بخوانید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه با حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۶    
خبرگزاری میزان- اگر عادت دارید مرتب به استخر بروید، بهتر است مطمئن شوید که از موهایتان بیشتر مراقبت می کنید. آسیب ناشی از مس و کلر موجود در آب استخر، شایعه نیست.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان روز سه شنبه از فرار بیش از یکصد و 20 هزار مسلمان روهینگیا به بنگلادش خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- امام هادی (ع ) از همان دوران نوجوانی از آن هنگامی که در مکتب پدر بزرگوارش درس علم و معرفت می آموخت به راهنمائی و ارشاد مردم می پرداخت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای پاسداری از کشورمان همه نیرو های مسلح انگشتانشان بر روی ماشه است و اگر دشمنان کوچک ترین خطایی و توطئه ای انجام دهند پاسخ کوبنده ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- کارشناس ارشد تغذیه دانشکده تغذیه و علوم غذایی شیراز، گفت:پوست سبز رنگ گیاه بامیه در آسیا، به عنوان سبزی در طب سنتی به کار می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۵۵    
خبرگزاری میزان- درگیری شدیدی بین دستیار سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان و مربی سوریه در جریان بازی به وجود آمد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در گفت و گو با شبکه تلویزیونی المیادین گفت: شکسته شدن محاصره دیرالزور در سوریه پیروزی مهمی در برابر گروه های افراطی و تروریستی است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- کارشناس ارشد تغذیه دانشکده تغذیه و علوم غذایی شیراز، گفت: گوشت ماهی دارای چربی مفیدی به نام امگا3 است که برای سلامتی قلب و عروق و کاهش فشار خون مفید است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۵    
خبرگزاری میزان- صابر ابر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به نسل کشی در میانمار واکنش نشان داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- تیم ملی فوتبال ایران پس از توقف مقابل سوریه در ورزشگاه آزادی بدون باخت رقابت های جام جهانی را به پایان رساند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- وجود سیاه چاله های با جرم متوسط از نظر تئوری اثبات شده بود اما تا به حال نمونه ای از آنها کشف نشده بود و این سیاه چاله اولین نمونه از این دست محسوب می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- یک شرکت سازنده تلفن همراه از تراشه جدید خود با یک پردازنده اختصاصی هوش مصنوعی موسوم به "Kirin 970" رونمایی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر داد تمامی برنامه های تیم ملی طبق نظر سرمربی پرتغالی این تیم پیش می رود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- تنها نماینده کشورمان در رقابت های جام جهانی شطرنج، موفق به صعود به مرحله دوم این رقابت ها نشد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- دادستان نظامی استان کردستان از شناسایی و بازداشت 5 متهم در جریان حادثه مرگ دو کولبر بانه ای خبر داد
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون پزشکی باشگاه استقلال در مورد مصدومیت بازیکن این تیم توضیحاتی داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- فرستاده ویژه نخست وزیر ژاپن و هیئت همراه عصر امروز با دکتر لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر دیدار کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۴۰    
خبرگزاری میزان- نشست علمای شیعه و سنی برای مبارزه با افراط گرائی در کابل، از سرگیری گفت و گوهای صلح 4 جانبه و ورود 87 هزار آواره مسلمان روهینگیا به بنگلادش ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی 45 ساله، اهل فاروج استان خراسان شمالی در مشهد، جان پنج بیمار نیازمند عضو را نجات داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار مقابل سوریه اعلام شد.