جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای میزان 20 شهریور 1396 - mizanonline.ir

میزان 29 اسفند 1393 میزان 2 تیر 1394 میزان 30 اسفند 1395 میزان 31 فروردین 1396 میزان 31 اردیبهشت 1396 میزان 31 خرداد 1396 میزان 31 تیر 1396 میزان 31 مرداد 1396 میزان 30 مهر 1396 میزان 30 آبان 1396 میزان 30 آذر 1396 میزان 30 دی 1396 میزان 25 بهمن 1396 میزان 1 شهریور 1396 میزان 2 شهریور 1396 میزان 3 شهریور 1396 میزان 4 شهریور 1396 میزان 5 شهریور 1396 میزان 6 شهریور 1396 میزان 7 شهریور 1396 میزان 8 شهریور 1396 میزان 9 شهریور 1396 میزان 10 شهریور 1396 میزان 11 شهریور 1396 میزان 12 شهریور 1396 میزان 13 شهریور 1396 میزان 14 شهریور 1396 میزان 15 شهریور 1396 میزان 16 شهریور 1396 میزان 17 شهریور 1396 میزان 18 شهریور 1396 میزان 19 شهریور 1396 میزان 20 شهریور 1396 میزان 21 شهریور 1396 میزان 22 شهریور 1396 میزان 23 شهریور 1396 میزان 24 شهریور 1396 میزان 25 شهریور 1396 میزان 26 شهریور 1396 میزان 27 شهریور 1396 میزان 28 شهریور 1396 میزان 29 شهریور 1396 میزان 30 شهریور 1396 میزان 31 شهریور 1396 
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۴ - ۱۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس گفت: به همت معاونت اجتماعی دادگستری استان فارس، همایش ملی بحران آب در مهرماه سال جاری در شیراز برگزار می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۳ - ۰۰:۵۵    
خبرگزاری میزان- این کامیون ها حامل مواد غذایی و میوه و تره بار از سوی وزارت تجارت سوریه برای مردم این شهر ارسال شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- معاون اول رئیس جمهور گفتک لازم است عملکرد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در دولت یازدهم، مورد بازنگری و آسیب شناسی قرار گیرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۵۱    
خبرگزاری میزان- آسم یکی از شایع ترین بیماری های مزمن به خصوص در کودکان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۹:۳۱    
خبرگزاری میزان- وزیر دفاع هند با اشاره به شرایط و تهدیدات منطقه ای اظهار کرد نیروهای نظامی برای رویارویی با هر شرایط و موقعیتی در آمادگی کامل بسر می برند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۴۰    
خبرگزاری میزان- گردش خون درست در بدن از عوامل مهم پیشگیری از ابتلا به بسیاری بیماری است و با مصرف برخی موادغذایی می توان به تقویت رگ ها و جریان خون کمک کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۲ - ۱۳:۱۶    
خبرگزاری میزان- دومین نشست شورای همکاری های راهبردی میان افغانستان و هند، به ریاست مشترک وزیران خارجه جمهوری اسلامی افغانستان و جمهوری هند برگزار گردید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۲:۳۵    
خبرگزاری میزان- دفتر نمایندگی سازمان ملل در افغانستان موسوم به یوناما اعلام کرد که در ده سال اخیر حدود 76 هزار غیرنظامی افغان کشته و زخمی شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۰    
خبرگزاری میزان- شرکت آلفابت که به نوعی کمپانی مادر گوگل محسوب می شود به تازگی از نرم افزار هوشمند خود برای خودروهای خودران خود رونمایی کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس سنای پاکستان گفت: سکوت عربستان و ائتلاف نظامی خودساخته این کشور در برابر ظلم و ستم به مسلمانان میانمار نشانه نفاق آنان است در حالی که ایران مرهمی بر زخم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- شرکت انگلیسی TVR پس از یک دوره غیبت 12 ساله با خودروی Griffith (گریفیث) به دنیای خودروهای اسپرت کوپه بازگشته و تولدی دوباره را تجربه نموده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۲۱:۰۱    
خبرگزاری میزان- تصور عموم در مورد خودروهای شاسی بلند اغلب بر این است که ماهیت این کلاس از اتومبیل ها با مصرف سوخت زیاد و ابعاد بزرگ گره خورده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۶    
خبرگزاری میزان- در یک رقابت دوچرخه سواری به میزبانی پاکستان دوچرخه سواران افغانستان برنده 2مدال شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۲    
خبرگزاری میزان- یک متخصص تغذیه گفت: بسیاری از بیماری های دوران میانسالی و سالمندی نشات گرفته از الگوهای غلط غذایی در دوران جوانی است ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۸:۰۰    
خبرگزاری میزان- کسانی که پوست شان چرب است بهتر است که صبح ها دوش بگیرند زیرا در طول شب که عرق می کنند از پوست ماده ای به نام سبوم تشرح می شود این ماده در طول روز روی پوست باقی می ماند و منافذ آن را ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری میزان- سفیر آمریکا در کابل مدعی شد این کشور نمی گذارد افغانستان به مقری برای افراط گرایان تبدیل شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۷:۱۰    
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۶:۰۱    
خبرگزاری میزان- مدیر دفتر طنز حوزه هنری بر حضور عموم مردم در محافل ادبی تاکید کرد و گفت: به نظرم مردم به جای تماشای برنامه های بی محتوا و لودگی می توانند با حضور در شب های شعر طنز ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری میزان- مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار وصید سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در صورت تامین اعتبار ، همه مراتع جنگلی کشور و مناطق حساس به سنسورهای ضد حریق مجهز می شوند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۵    
خبرگزاری میزان- اسامی پذیرفته شدگان نهایی دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفایی و غیر دولتی اعلام شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری میزان- اعزام بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در قالب طرحی تحت عنوان کرامت رضوی تحولی نوین در عرصه امور رفاهی بازنشستگان این سازمان است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۴:۰۰    
خبرگزاری میزان- رئیس جمهور مستعفی یمن مدعی شد که حوثی ها با ایران در ارتباط هستند و دستورات ایران را انجام می دهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۳:۲۱    
خبرگزاری میزان- در حالی که وزیرخارجه افغانستان برای حضور در نشست استراتژیک کابل-دهلی در هند بسر می برد سفیر این کشور از امضای توافقنامه خواهرخواندگی بین ده ایالت هند با شهرهای بزرگ افغانستان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- فلسفه جراحی پلاستیک صورت حفظ کارکرد طبیعی صورت و ایجاد یک نمای زیبا و طبیعی است در غیر این صورت عوارض جبران ناپذیری را برای فرد به همراه خواهد داشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- با نزدیک به روزهای پایانی تابستان 96 و شروع فصل پاییز سه آلبوم موسیقیایی در سبک های مختلف منتشر شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- احسن اقبال وزیر کشور پاکستان گفت: گذر زمان اثبات خواهد کرد که عزل نواز شریف توطئه ای برای تضعیف کشور است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- در این ویدئو، نمای هولناک از ورود طوفان به شهر میامی را مشاهده می کنید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۰:۳۰    
خبرگزاری میزان- جمال شورجه، تهیه کننده و کارگردان سینما، با تاکید بر اینکه سینمایی که کارکرد ملی، دینی و اسلامی نداشته باشد سینما نیست و باید این موارد را در جهت پرداخت به ارزش های معنوی رعایت کنیم ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- دادستان کرمانشاه با اشاره به اینکه طی یک ماه گذشته بیش از 90 مکان عرضه آشکار مواد مخدر و روانگردان در استان پلمب شده است گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- متاسفانه بدعت بدی که بین دست اندرکاران مسائل اجرایی وجود دارد، کلی گویی است و مردم مطالبی را که مسئولان عنوان می کنند، کمتر باور دارند ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- همه می دانیم که افراد عادات خاصی دارند و به سختی می توان افرادی را پیدا کرد که عادات، سلایق و رفتار های نسبتاً مشابهی داشته باشند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- یک زوج جوان ایرانی در آستانه ازدواجشان با الهام گرفتن از فضای مجازی به شیوه خلاقانه ای کارت عروسی تلگرامی برای میهمانان ارسال کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت برادر سیدحسین مرعشی را تسلیت گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: خطه شمال کشور در بحث تثبیت مالکیت اموال غیر منقول همچنین تراکم جمعیت و نسبت مالکیت اشخاص در وضعیت ویژه ای قرار دارد و باید دوایر اجرای اسناد ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۰    
خبرگزاری میزان- در پی فجایع دردناک و غیرانسانی که اخیرا علیه مسلمانان میانمار انجام گرفته است؛ مسئولان و هنرمندان حوزه هنری به انگیزه همدردی با مسلمانان مظلوم میانمار و محکوم کردن این جنایات بیانیه ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- معاون اجتماعی دادگستری هرمزگان گفت: با تشریک مساعی و انعقاد تفاهمنامه با معاونت فرهنگی سپاه امام سجاد (ع) و استفاده از ظرفیت بومی و سنتی استان ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- مرگ و میر ناشی از حوادث کار در چهار ماهه امسال دراستان مازندران نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد افزایش یافت و از 17 نفر در چهار ماهه سال گذشته به 34 نفر در سال جاری رسیده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید، بار دیگر لب از فوق ستاره تیمش تمجید کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۶:۰۵    
خبرگزاری میزان- ایشان حقیقتاً یک مصداق بارزی از روحانی کامل بودند. اوّلاً ایشان ملّا بود، عالم بود، فقیه بود. در قم و نجف تحصیلات عالیه ی فقه و اصول، همچنین معقول کرده بودند و مرد عالمی بود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۶:۰۰    
خبرگزاری میزان- ارزش ریالی سهام عدالت در بازار هریک میلیون، حدود 2 میلیون تومان است ولی در حال حاضر امکان خرید و فروش این سهام در بازار وجود ندارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۵:۵۵    
خبرگزاری میزان- کره شمالی به آمریکا هشدار داد در صورتی که در سازمان ملل متحد به تلاش برای تشدید تحریم ها علیه پیونگ یانگ در واکنش به ششمین آزمایش هسته ای خود ادامه دهد شدیدترین دردها و رنج ها را به ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۵:۴۰    
خبرگزاری میزان- ترکیه از مسعود بارزانی رئیس منطقه کردستان عراق خواست همه پرسی برنامه ریزی شده درباره استقلال این منطقه را لغو کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- منابع آگاه از آغاز رزمایش های نظامی 15 کشور جهان در اوکراین خبر دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۱ - ۰۰:۱۰    
خبرگزاری میزان- چهار کشور عربی تحریم کننده قطر به اظهارات اخیر وزیر خارجه این کشور در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو واکنش نشان دادند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۲:۵۰    
خبرگزاری میزان- محققان دانشگاه "اوترخت" هلند موفق به کشف دومین تپ اختر سریع جهان شدند که با سرعت 42 هزار بار در دقیقه به دور خود می چرخد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۳:۳۶    
خبرگزاری میزان- برخی افراد ترجیح می دهند در هنگام کار محیط کاری ساکت و آرامی داشته باشند، اما برخی دیگر دوست دارند با گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود کار کنند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۳:۱۵    
خبرگزاری میزان- محققان با استفاده از روش ویرایش ژن CRISPR-Cas9 موفق به تغییر رنگ گلهای نیلوفر پیچ ژاپنی شدند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۲:۳۰    
خبرگزاری میزان- با اعلام شرکت Qualcomm مبنی بر تعویق در عرضه تراشه Snapdragon 836، بسیاری از شرکت ها از جمله گوگل با مشکل بزرگی برای عرضه محصولات جدید خود مواجه شده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۲:۲۵    
خبرگزاری میزان- منابع محلی از احتمال زنده بودن پسر بچه 5ساله که چند روز پیش در کوه های نمداد مفقود شده بود خبر میدهند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۲:۱۰    
خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری39 نفر از عاملان تیراندازی وکشف 16 قبضه سلاح در سطح این استان خبر داد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری میزان- شرکت تسلاموتورز تصمیم گرفته است تا به صورت موقت با افزایش برد خودروهای برقی خود به افرادی که در حال تخلیه به خاطر طوفان ایرما هستند، کمک کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۲:۰۱    
خبرگزاری میزان- کالای گیفن کالایی است که اگر قیمت آن افزایش یابد مردم از آن بیشتر مصرف می کنند که قانون تقاضا را نقض می کند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۴۶    
خبرگزاری میزان- اولین تصویر از حضور "کریس پین" بازیگر مطرح سینمای هالیوود در فیلم "پادشاه بیگناه" منتشر شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۴۵    
خبرگزاری میزان- دادستان کل کشور با تاکید بر ضرورت توجه دادستان های سراسر کشور به احیای حقوق عامه گفت ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۵    
خبرگزاری میزان- وزارت دفاع آمریکا 16 سال پس از گذشت حادثه 11 سپتامبر تصاویر کمتر دیده شده ای از پنتاگون و مرکز تجارت جهانی بعد از وقوع این حادثه را منتشر کرده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۲۶    
خبرگزاری میزان- نشنال جئوگرافی با انتشار عکسی در صفحه رسمی خود، ایران را کشوری با طبیعتی بکر و ناشناخته های بسیار معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۲۵    
خبرگزاری میزان- رییس جمهور در حکمی آقایان حسام الدین آشنا و علی جنتی را برای یک دوره دو ساله به عنوان نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۱۰    
خبرگزاری میزان- بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در هوای شرجی ابوظبی تمرین خود را برگزار کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۰۵    
خبرگزاری میزان- یک گروه از محققان چینی، با استفاده از اصولی مشابه با نیروگاه های برق آبی بزرگ، یک نانوژنراتور کوچک ایجاد کرده اند که می تواند به طور بالقوه در داخل رگ جای گرفته و از جریان خون برق ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۱:۰۰    
خبرگزاری میزان- تازه یک کاسه بستنی را خورده اید که ناگهان حس می کنید به نوشیدنی نیاز دارید. چنین احساسی برایتان آشناست؟
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۵۰    
خبرگزاری میزان- تیم تحت هدایت ناظم الشریعه پیش از اعزام به ترکمنستان، در دیداری دوستانه بر تیم دانشجویان کشورمان غلبه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- در حالیکه مسکن ها می توانند به طور موقت باعث تسکین تب، درد و حتی کسالت ناشی از مصرف الکل شوند، اما مزایای مصرف آنها فراتر از این مشکلات شایع است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری میزان- امام موسی الکاظم (ع) در علم و تواضع و مکارم اخلاق و کثرت صدقات و سخاوت و بخشندگی ضرب المثل بود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۴۰    
خبرگزاری میزان- با اعلام مدیرعامل باشگاه استقلال، بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم 30 درصد از حق قرارداد خود را دریافت کردند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتسال ایران گفت: تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه را در بازی های آسیایی ترکمنستان بگیریم.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری میزان- 50 سال پیش از این هنگامی که سازندگان تویوتا کرولا در حال طراحی اولین نسخه از این خودرو بودند شاید هرگز تصور نمی کردند که روزی کرولا به عنوان پرفروش ترین خودرو تاریخ شناخته شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری میزان- سرپرست کمیته فوتسال و نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم های فوتسال آقایان و بانوان برای اعزام به مسابقات داخل سالن آسیا از کار سخت آنها در این رقابت ها سخن گفت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۲۰    
خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد که بلیت فروشی دیدارهای استقلال و پرسپولیس به این باشگاه ها واگذار خواهد شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری میزان- مراسم بدرقه تیم های فوتسال بانوان و آقایان برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا برگزار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- در برخی افراد با شرایط خاص، دوش گرفتن با آب سرد باعث نشاط و تقویت بدن، جمیع قوای بدنی و حرارت غریزی می شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- خواننده زیرزمینی که به انگیزه سرقت در مورخه نهم شهریورماه 1396 با شلیک 6 گلوله اقدام به قتل مدیر 24 ساله ی یک استریو ضبط صدا در شهرک ولیعصر کرده بود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- اپل قصد دارد از آیفون جدید خود رونمایی کند اما یکی دیگر از سورپرایزهای این شرکت رونمایی از مقر جدید خود است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۰۵    
خبرگزاری میزان- دروازه بان مورد غضب علیرضا منصوریان بار دیگر دور زمین دوید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۲۰:۰۱    
خبرگزاری میزان- برای خرید میکروسکوپ سلسترون مدل Mini Handheld باید حدود 249 هزار تومان هزینه کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- منیزیم، پتاسیم و کلسیم از جمله موادمعدنی است که بدن برای حفظ استخوان های سالم و عملکرد طبیعی ماهیچه ها به آنها نیاز دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۵۰    
خبرگزاری میزان- مربی سابق تیم ملی،مربی تیم سپیدرود شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۴۰    
خبرگزاری میزان- سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال رومانی از این سمت برکنار شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- شرکت سامسونگ سرانجام تبلت میان رده خود با نام Galaxy Tab A را معرفی کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- امیر قطر از پایگاه نظامی نیروهای آمریکایی در غرب دوحه که بزرگترین پایگاه این کشور در خاورمیانه است بازدید کرد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۳۵    
خبرگزاری میزان- نارگیل سرشار از فیبر بوده که در عمل هضم و گوارش مفید است. همچنین این میوه حاوی آهن و سایر موادمعدنی می باشد، اما باید توجه داشته باشید که نارگیل میزان بالایی چربی دارد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- جدیدترین آنالیزی که در مورد تاثیر تغییرات آب و هوایی در فعالیت های طوفان صورت گرفته، از پیش نویس گزارش ویژه برنامه علوم تحقیقاتی تغییرات جهانی آمریکا است که 28 ژوئن منتشر شده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- غذاهای گیاهی کامل و سرشار از مواد مغذی میل کنید و با کیفیت ترین غذاهای حیوانی را انتخاب نمایید.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۲۵    
خبرگزاری میزان- شرکت اپل از آن دسته شرکت هایی است که همیشه فناوری جدیدی برای ارائه دارند و این بار فناوری FaceID را در اختیار کاربران قرار داده است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۲۰    
خبرگزاری میزان- آیا نگهداری حیوانات خانگی در واحدهای مسکونی ممنوع است؟ کارشناسان وکیل آنلاین به این پرسش پاسخ داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۱۵    
خبرگزاری میزان- مرد نمی تواند بطور خودسرانه مانع اشتغال همسرش شود. کارشناسان وکیل آنلاین در این مورد توضیح داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- جُرم غیرقابل گذشت چیست؟ کارشناسان وکیل آنلاین در این مورد توضیح داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۹:۰۰    
خبرگزاری میزان- جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی عصر امروز (دوشنبه) در خانه کشتی برگزار و باوفا به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۵۵    
خبرگزاری میزان- در نشست مدیران ارشد صنعت بیمه کشور مقرر شد که از ابتدای مهر ماه سال جاری برای بیمه نامه های شخص ثالث کد یکتا صادر شود.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۵۰    
خبرگزاری میزان- آزادکار کشورمان و دارنده دو مدال المپیک به عضویت کمیسیون تشکیلات ورزشکاران اتحادیه جهانی کشتی در آمد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۳۵    
خبرگزاری میزان- هرگونه تخریب، بدون حکم قضایی ممنوع است. کارشناسان وکیل آنلاین در این مورد توضیح داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۳۰    
خبرگزاری میزان- صندوق نجات کودکان در نظرسنجی جدید اعلام کرد که 91 درصد کودکان افغانستان از جمله دختر و پسر با خشونت های مختلف مواجه هستند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری میزان- علاوه بر کم تحرکی و مصرف کالری بیش از حد، مواردی نیز وجود دارد که از آنها به عنوان مقصران افزایش وزن چاقی یاد می شود ...
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۲۰    
خبرگزاری میزان- شرایط مطالبه خسارت چیست؟ کارشناسان وکیل آنلاین به این پرسش پاسخ داده اند.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری میزان- داریوش تهامی، صاحب عکاسخانه تهامی روز 19 شهریورماه به علت عارضه مغزی در بیمارستان امام حسین (ع) تهران درگذشت.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۸:۱۰    
خبرگزاری میزان- با اعلام خادم و تأیید انتخابات از سوی دیوان عدالت، دادگر در فدراسیون تیراندازی ماندنی شد.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ضمن شرکت در نشستی خبری در وین گفت که ایران به مفاد برجام پایبند است.
میزان   ۱۳۹۶/۰۶/۲۰ - ۱۷:۵۰    
خبرگزاری میزان- اولین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در دولت دوازدهم ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.