افزایش بی سابقه مبتلایان کرونا در گچساران
سایر منابع:
سایر خبرها
افزایش آمار ابتلا به کرونا در گچساران/مصوبات ستاد کرونا باید اجرایی شود
فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان 1.7 دهم درصد است. رئیس ستاد کرونا گچساران با اشاره به اینکه دریافت تست کرونا در شهرستان افزایش یافته است، افزود: از ابتدای فروردین ماه یک هزار و 700 مورد تست کرونا از افراد مشکوک و مبتلا به کرونا دریافت شده که نمونه آزمایش 239 نفر در این ایام مثبت بوده است. اتابک در ادامه به اجرای مرحله دوم طرح محله محورشهید سلیمانی که از 20اسفندماه آغاز شده
پیش بینی می شود پس از 13 فروردین وضعیت شیوع کرونا بدتر شود/ مسافران نوروزی سبب آلودگی افراد میزبان شدند
: اعمال این محدودیت ها باید به گونه ای باشد که شاهد کاهش موارد بستری باشیم. شاه آبادی گفت: در بسیاری از شهرستان ها مسافران نوروزی سبب آلودگی افراد میزبان شدند و تست پی سی آر اعضا به صورت خانوادگی مثبت شده است. وی افزود: دورهمی ها و مهمانی ها نقش مهمی در شیوع کرونا دارد بنابراین توصیه می شود علاوه بر رعایت بهداشت فردی از حضور در تجمعات و مهمانی ها خودداری شود.
شهرستان بروجن در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار گرفت
های فامیلی و تجمعات را مهمترین عامل شیوع ویروس کرونا در استان دانست و گفت:به تازگی در یکی از روستاها با استقرار گروه های درمانی و انجام تست گیری، حدود50 درصد نمونه گیری ها مثبت اعلام شد. شیرانی از انجام بیش از 80 هزار مورد نمونه گیری در استان خبر داد و افزود: از این تعداد 26 هزار و 770 نفر مبتلای قطعی به این ویروس شناسایی شده است. به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 805 نفر جان
تعداد مبتلایان کرونا در اصفهان 3 برابر شد
سرویس جامعه وقایع اتفاقیه - "آرش نجیمی" سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، درباره وضعیت کرونایی استان اصفهان در پی ورود مسافران نوروزی بیان کرد: ما قبل از تعطیلات یعنی در اوایل اسفند ماه شرایط مناسبی داشتیم و تعداد بیمارانمان کاهش پیدا کرد. همچنین درصد افراد با تست مثبت کرونا و شیوع بیماری به شدت رو به کاهش بود و نزدیک به 13 درصد رسید. وی ادامه داد: اما
افزایش شمار جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
یاسوج، حدود 32 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت به ترتیب در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، بهمئی، دنا و چرام می باشند، همچنین از 746 نمونه رپید تست گرفته شده 8 درصد موارد مثبت و به ترتیب در کهگیلویه، لنده و بهمئی می باشند. یزدان پناه تاکید کرد: با توجه به روند افزایشی موارد میتلا در استان، انتظار می رود که تخت های کرونایی بیمارستان های استان تا هفته آینده بوسیله بیماران
800 تست کرونا در کهگیلویه و بویراحمد مثبت شد
شفقنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 48 ساعت گذشته، قریب به 800 تست کرونا در استان مثبت شد. به گزارش شفقنا به نقل از مهر، پرویز یزدان پناه عصر دوشنبه در نشست بررسی طرح شهید سلیمانی، اظهار داشت: دیروز 386 و امروز نیز قریب 360 تست کرونا در استان مثبت شده است. وی با بیان اینکه تجمعات با تعداد بسیار بالایی در استان شکل گرفته است، اظهار کرد: باید برای کنترل و رعایت پروتکل
نارضایتی از عملکرد برخی مسئولان در طرح شهید سلیمانی/استاندار: برخورد می کنیم
آن به فرهنگ سازی مقابله با کرونا بپردازد اما طبق گفته ها در این جلسه گردشگری چنین اقدامی را انجام نداد. ** در شهرستان لنده وضعیت بسیار خطرناک تر از چیزی شده که فکر می کنیم تعداد تست های مثبت به صورت فزاینده ای بالا رفته است. ** یکی از مشکلات مطرح شده در این نشست نارضایتی از روی دست ماندن چند روزه تست ها در آزمایشگاه بوده که موجب بی خاصیت شدن این تست ها شده است. انتهای پیام/
افزایش تعداد بستری های کرونایی در نیشابور
اند. او افزود: روند بستری نسبت به هفته های گذشته رو به افزایش است و در حال حاضر 60 نفر با علائم کرونا در بیمارستان بستری می باشند که موارد بستری ICU در حال حاضر 14 نفر است. فرماندار نیشابور ادامه داد: آمار متوفیان با علائم کرونا در شهرستان های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی نیشابور تا ساعت 8 صبح امروز به 1020 نفر رسید که از این تعداد، تست 574 نفر مثبت بوده است. قامتی
مناطق کرونایی غرب اهواز را بشناسید
از طریق طرح غربالگری شهید قاسم سلیمانی شناسایی می شوند، در خانه بمانند و از تردد در سطح شهر خودداری کنند تا بتوانیم پیک بیماری را کنترل کنیم. احمدی بلوطکی گفت: از مردم تقاضا داریم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات خانوادگی ، دورهمی ها و دید و بازدید عید پرهیز کنند تا روند بیماری کاهش یابد. وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته 666 تست کرونا در راه آهن اهواز انجام شد که سه مورد مثبت بود افزود: همچنین 837 تست در پایانه مسافربری غرب انجام شد که 12 نفر مثبت شناسایی شدند. در حال حاضر 11 شهرستان استان در وضعیت قرمز و هفت شهرستان نارنجی هستند. ...
فعال شدن بیمارستان جلیل یاسوج در پیک دوم کرونا
های تشییع جنازه ها همچنان با تجمعات گسترده و بدون رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار می شود. او از زحمات و تلاش های نیرو های درمان، سپاه، بسیج، دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با کرونا تقدیر کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث نمونه گیری ها جزء استان های شاخص کشور و این از افتخارات ما است. فرمانده سپاه فتح استان هم در این جلسه هم با ابراز تاسف و نگرانی از برگزاری مر
افزایش مبتلایان به کرونای انگلیسی در دشتی نگران کننده است
خود را از دست دادند. فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونای انگلیسی در سطح شهرستان نگران کننده است و انتظار داریم مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت و از تجمعات پرهیز کنند. وی با تاکید بر اینکه مدیران اقدامات سختگیرانه در جهت پیشگیری از این بیماری و حفظ سلامت مردم انجام دهند، افزود: انتظار داریم مردم در جهت حفظ سلامت خود و خانواده هایشان از تجمعات
توزیع هزار بسته بهداشتی و معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
های لازم را فرا گرفته و 600 نیرو نیز برای حوزه حفاظت و بخش های دیگر رعایت پروتکل ها به کار گرفته شده است. ساداتی با اشاره به اینکه 9 هزار و 675 نمونه در استان گرفته شده است، اظهار کرد: از این تعداد نمونه 393 مورد قطعی شناسایی و 600 مورد مشکوک و ارجاع به pcr شد. وی از تحقق 300 تست در گچساران و باشت خبر داد و افزود: 30 تست در این محور مثبت شده است. مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان گفت: در دهدشت از 920 تست، 10 مورد مثبت شد. وی از افزایش تجمعات در شهر لنده خبر داد و بیان کرد: از یکهزارو 200 مورد تست، 60 مورد مثبت شده و 50 مورد تست مثبت ارجاعی داشتیم. ...
کهگیلویه و بویراحمد در آستانه وضعیت قرمز کرونایی
جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود 42 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه، چرام و دنا است، همچنین از 954 نمونه تست سریع گرفته شده 9 درصد موارد مثبت و بترتیب در چرام، بهمئی، گچساران و بویراحمد است. وی تصریح کرد: در واقع موارد مثبت در نمونه های امروز حدود 400 نفر بوده است که بیشترین موارد مثبت از شروع بیماری
شیوع گسترده کرونا درکهگیلویه وبویراحمد/ احتمال مرگ روزانه 10 نفر
. وی ابراز داشت : با روند فعلی ابتلاء، تا دو هفته آینده با موج گسترده بستری رو به رو خواهیم شد. استاندار با انتقاد از تجمعات و مراسم، اظهار کرد: مراسم عروسی و عزا تحت هر شرایطی باید بر اساس مصوبه دانشگاه علوم پزشکی اجرایی شود. کلانتری با اشاره به اینکه در محور نمونه گیری استان در زمره استان های برتر قرار دارد، گفت : نمونه گیری باید هدفمند و با بهبود ظرفیت در مناطق
افزایش آمار مبتلایان به کرونا در نیشابور / تأیید شدن کرونای انگلیسی در نیشابور
کرونا در بیمارستان 22 بهمن نیشابور بستری هستند که موارد بستری ICU در حال حاضر 14 نفر است. رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور اظهار داشت: آمار متوفیان با علائم کرونا در شهرستان های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی نیشابور تا ساعت هشت صبح امروز به هزار و 20 نفر رسید که از این تعداد، تست 574 نفر مثبت بوده است. عظیمی نژاد عنوان داشت: در 24 ساعت گذشته، 29 نفر با علائم کووید 19 مراجعه کرده
کرونا چراغ خاموش قربانی می گیرد
مراقبت های ویژه تحت درمان هستند. او اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 26780 مورد گزارش شده است. یزدانپناه گفت: طبق آخرین آمار از 778 جواب نمونه pcr دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود 26 درصد موارد مثبت بودند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: به ترتیب بویراحمد، گچساران و بهمئی بیشترین موارد مثبت را داشتند.
بررسی آخرین وضعیت شهرستان قرمز کرونایی گچساران
هفته های بعد از تعطیلات به علت تجمعات و دید و بازدید های نوروزی آمار مبتلایان افزایش می یابد. معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم در این نشست گفت: نمونه گیری ها در استان به ویژه در شهرستان قرمز گچساران باید هدفمند و به درستی انجام شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
وضعیت خطرناک کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد / یزدانپناه: بروز ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ...
د بیماریابی بهتری در گچساران صورت بگیرد. همچنین یزدانپناه در خصوص آمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در یکسال گذشته گفت: بروز بیماری در کل کشور 22 در هزار و در استان 47 در هزار است. وی افزود: با وجود اینکه شاخص نمونه گیری در استان 19 درصد و در کشور 15 درصد است ولی روند افزایشی را در استان شاهد هستیم، با این حال بیماریابی باید بیشتر صورت بگیرد. یزدانپناه اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد کرونا وقتی شهرستان ها نارنجی و قرمز هستند، نکته مهم این است که محدودیت های شغلی 2 و 3 و ...
239 نفر در گچساران به کرونا مبتلا شدند
علی رضا اتابک روز یکشنبه در نشست ستاد مبارزه با کرونا در گچساران افزود: 22 هزارو 93 مورد تست کرونا در این شهرستان از افراد با علائم مشکوک از زمان انتشار ویروس کرونا تاکنون گرفته شده که نمونه آزمایشی پنج هزارو 272 نفر مثبت بوده است. وی تصریح کرد: تاکنون 93 نفر در این شهرستان بر اثر ویروس کرونا جان باخته اند. اتابک اظهار داشت: شاخص فوتی های ناشی از کرونا در گچساران 1.7 دهم
بیش از26 هزار بیمار کرونایی درکهگیلویه و بویراحمد درمان شدند
های این استان بستری هستند. وی تصریح کرد: 143نمونه تست کرونا در روز گذشته در گچساران گرفته شد که نمونه آزمایشی 74 مورد مثبت می باشد. یزدان پناه اظهار داشت: در تست های اخیر انجام شده از افراد مبتلا و مشکوک به کرونا در گچساران 45 درصد مثبت بوده که باید این شرایط کنترل شود. وی افزود: با توجه به وضعیت قرمز شهرستان گچساران باید در اسرع وقت این روند کنترل شود.
گلایه رئیس شبکه بهداشت گچساران از برخی از ادارات / تعطیلی آرایشگاه های زنانه، گیم نت ها و باشگاه های ...
pcr را شروع کردیم. وی اظهار کرد: مجموع نمونه های گرفته شده 22هزار و 93 مورد بوده و 5274 مورد مثبت بوده و 93 مورد تاکنون فوتی داشته ایم. غلامیان گفت: شاخص فوت در شهرستان 1/7 دهم است. وی گفت: با فعال شدن جاده کمربندی بار ترافیکی از روی جاده کمربندی صورت می گیرد. کل مراکز روستایی در روستاهای دیل، باباکلان، امام زاده جعفر، لیشتر نمونه گیری بصورت فعال انجام شده، 605 مورد نمونه گیری
وضعیت خطرناک کرونا در استان
مثبت بودند و به ترتیب بویراحمد، کهگیلویه، دنا، گچساران و بهمئی بیشترین موارد مثبت را داشتند. همچنین 348 نمونه تست سریع در استان انجام شد که 8 درصد موارد مثبت بودند و عمدتا در کهگیلویه، لنده و بهمئی بودند. یزدان پناه گفت: برگزاری تجمعات و دورهمی های خانوادگی نقش بسزایی در گسترش زنجیره انتقال کرونا دارد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: استفاده صحیح از ماسک، دوری از تجمعات و دورهمی ها، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از مصرف غذا در رستوران ها و عدم حضور در مکان های شلوغ، بدون تهویه مناسب و پرخطر توصیه های ما برای کنترل بیماری است. انتهای پیام/ ...
45درصد تست های کرونا دریافت شده اخیر درگچساران مثبت بوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، پرویز یزدان پناه در نشست ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: وضعیت شهرستان گچساران قرمز است و ما وظیفه داریم روند این بیماری را کند کنیم. وی ادامه داد: در تست اخیر دریافت شده از افراد مبتلا و مشکوک به کرونادرگچساران 45درصد مثبت بوده است و ما وظیفه داریم شرایط را کنترل کنیم. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ابراز کرد: وضعیت گچساران قرمز است ولی
( فیلم ) عبدالرحیم رحیمی: اگر شخص غلامرضا تاجگردون بیایید، کنار می روم / هیچ کس نمی تواند برای من تصمیم ...
کبنا ؛ عبدالرحیم رحیمی فرماندار اسبق شهرستان گچساران با حضور در فرمانداری این شهرستان برای انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت نام نویسی کرد. او بعد از ثبت نام به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد و در پاسخ به سئوالی که آیا با تاجگردون در رابطه با حضورتان در رقابت انتخابات میاندوره گچساران و باشت نشست خصوصی داشتید، اظهار داشت: اینها مسائل خصوصی ما
عبدالرحیم رحیمی کاندیدای انتخابات میاندوره مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد + مورفولوژی رفتار رحیمی ...
ماه لغایت 14 فروردین ماه به مدت یک هفته انجام می شود. روش ثبت نام در این دوره از انتخابات به سه شیوه اپلیکیشن موبایلی، نسخه رایانه و مراجعه حضوری به حوزه انتخابیه و ستاد انتخابات وزارت کشور خواهد بود. 28 خرداد امسال در شهرستان های گچساران و باشت شاهد برگزاری سه انتخابات شامل انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خواهیم بود.
ثبت نام از داوطلبان میان دوره مجلس شروع شد/هوای گچساران انتخاباتی شد
گچساران تصمیم به حضور قطعی در انتخابات را به نتیجه خرد جمعی موکول کرده اند. اگر با روند کنونی و با فرض تایید صلاحیت همه نامزدها جلو برویم شاید بتوان گفت دو قطبی حسینی – تاجگردون باز هم تشکیل می شود. در صورتیکه در جبهه مخالف زینل زاده و حسینی بتوانند اجماع کنند نیز شرایط انتخابات این حوزه قطعاً با گذشته تفاوت خواهد داشت، برای تحلیل بهتر باید منتظر تصمیم نهایی گزینه های مطرح این شهرستان ماند.
تجمعات فامیلی و چادر زنی در طبیعت، عوامل مهم شیوع کرونا در ایلام
نمونه گیری از بیماران مشکوک انجام شد که از این تعداد 26 هزار و 871 مورد مثبت قطعی بوده است. همچنین در این مدت تعداد 7636 نفر واسطه ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی بستری شده اند و تعداد 669 نفر نیز متاسفانه به واسطه این بیماری جان خود را از دست داده اند. وی ادامه داد: در استان ایلام از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز، تعداد27492نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند و متاسفانه تعداد
افزایش کرونا در دورهمی ها
فرهنگی و گردشگری و هلال احمر در خصوص وظایف خود عملکرد خوبی داشتند. استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار جدی گرفتن کنترل های شبانه از ساعت 22 شد و ادامه داد: تلاش کنید از مامورانی استفاده شود که به دلیل آشنا بودن با مردم در انجام ماموریت خود جدی تر برخورد کنند. کلانتری با اشاره به اینکه 90 درصد وسعت استان را جنگل و مرتع تشکیل داده است، تصریح کرد: اساس کار همکاری مردم و در غیر این صورت
افزایش شعب اخذ رای در کاشان به دلیل ویروس کرونا
به گزارش ایلنا از کاشان، علی اکبر مرتضایی در دیدار با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه مجموعه فرمانداری ها مجری اجرای صحیح قانون انتخابات هستند، اظهار داشت: از شش ماه گذشته مقدمات اجرای انتخابات از جمله شرکت در جلسات آموزش و بررسی تجهیزات، تشکیل هیات اجرایی و ثبت نام ها انجام شده است. وی با بیان اینکه برای برگزاری پرشکوه انتخابات طی جلسات