ارتش تابع مصوبات دریافتی از ستاد کل برای آزادسازی سواحل خزر است
سایر منابع:
سایر خبرها
سازمان های نیروهای مسلح به میزان 60 متر از ساحل دریا عقب نشینی کنند
ستاد کل نیروهای مسلح در جریان دستور رئیس جمهور مبنی بر پاکسازی سواحل خزر، به سازمان های نیروهای مسلح به جز اماکن نظامی، دفاعی و امنیتی بقیه اماکن و مراکز به میزان 60 متر از ساحل دریا عقب نشینی کنند. *** دستور صریح ستاد کل نیروهای مسلح برای ساماندهی اراضی ساحلی دریای خزر به گزارش سروش ، در راستای ساماندهی اراضی ساحلی دریای خزر رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تشکیل تیم بازرسی
تابع قانون و مصوبات ستاد کل در آزادسازی سواحل خزر هستیم
به گزارش ایران خبر ، به نقل از ارتش، حسین نوش آبادی نماینده حقوقی ارتش در شمال کشور با تاکید بر این که در آزادسازی سواحل خزر تابع محض قانون و مصوبات دریافتی از ستاد کل هستیم، گفت: در مورد خسارت ها هم مطابق سایر سازمانها با دریافت مصوبه از ستاد کل نیروهای مسلح اقدام خواهیم کرد.
صدا و سیما و نیرو های مسلح به موج آزادسازی ساحل پیوستند
آزادسازی سواحل در حال تبدیل شدن به یک نهضت فراگیر است. پس از ورود رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه به احیای حریم قانونی دریا ها و رودخانه ها، حالا رئیس ستاد کل نیرو های مسلح و رئیس صداوسیما هم دستور آزادسازی سواحل را صادر کرده اند. یکی از نتایج هم صدایی در قوای حاکمیتی، هم افزایی در پیشبرد برنامه های نافع به حال مردم و اصلاح سریع روند های ناصواب مدیریتی است. حالا دیگر، چون همه پای کار آمده اند، بناست
نماینده حقوقی ارتش:در آزادسازی سواحل خزر تابع محض قانون هستیم
به گزارش روابط عمومی ارتش، حسین نوش آبادی همچنین گفت: در مورد خسارت ها هم مطابق سایر سازمان ها با دریافت مصوبه از ستاد کل نیرو های
فرصت طلایی برای پایان انتظار 12ساله/ دولت مردمی تمام قد پای منافع مردم ایستاده است
ابلاغ می شود: همه دستگاه های دولتی موظف اند نسبت به آزادسازی مناطق ساحلی تصرف شده تا مرز مجاز قانونی (حداقل 60 متر از ساحل) اقدام کنند. مقتضی است با فوریت و ظرف حداکثر بیست روز ، هر یک از دستگاه های دولتی که تصرفاتی در مناطق ساحلی دارند، اقدام لازم را انجام دهند و نتیجه برای استحضار به این دفتر اعلام شود. آزادسازی سواحل بدون تخریب بیت المال پس از دستور رئیس جمهور بود که
دستور سرلشکر باقری برای عقب نشینی نیروهای مسلح از اماکن ساحلی
به گزارش مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل؛ سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در راستای ساماندهی اراضی ساحلی دریای خزر با تشکیل تیم بازرسی دستور صریحی مبنی بر عقب نشینی از ساحل اماکنی که کاربری نظامی، دفاعی و امنیتی در نیروهای مسلح را ندارد، صادر کرد. همچنین مقرر شد در اسرع وقت سازمان های نیروهای مسلح (ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهی
معاون اجرایی رییس جمهور : با متصرفان حریم سواحل بدون تعارف برخورد می شود
با نظارت دقیق طی روز جاری دسترسی آزاد مردم به ساحل هتل کوثر را مهیا کنند . مرتضوی عقب نشینی دستگاه های دولتی از حریم 60 متری سواحل دریای خزر را تکلیف اجرایی تعبیر کرد و هشدار داد: با متصرفان سواحل دریای خزر در صورت عدم توجه به دستور رییس جمهور بدون تعارف برخورد می شود وی افزود : هر دستگاهی که از دستور رییس جمهور برای آزاد سازی سواحل عدول کند، در گام نخست با برخورد استاندار
قدردانی سخنگوی دولت از همراهی رئیس صداوسیما برای آزادسازی سواحل
سخنگوی دولت از دستور رئیس سازمان صداوسیما برای آزادسازی مجتمع این سازمان در ساحل زیباکنار قدردانی کرد. *** پیام تقدیر سخنگوی دولت از رئیس سازمان صدا و سیما به گزارش سروش ، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توئیتر از اقدام سازمان صدا و سیما در آزادسازی سواحل خزر تقدیر کرد. متن پیام بدین شرح است: سازمان صداوسیما در نهضت آزادسازی سواحل پیش قدم شد. از
شمارش معکوس برای آزادسازی سواحل شمال
، اما با گذشت 14سال از اجرای قانون عقب نشینی از 60متر حریم دریای خزر هنوز بخشی از سواحل گیلان به طول 79کیلومتر در تصرف نهادها، سازمان های دولتی و خصوصی قرار دارد. استاندار گیلان با بیان اینکه این تصرف ها با محصور کردن ساحل، مسدود کردن راه و ساخت و ساز مردم را در مضیقه قرار داده اند به همشهری می گوید: دستور صریح رئیس جمهوری به همه دستگاه ها ابلاغ شده است و تا پایان بهمن فرصت دارند تصرف خود را
معاون استاندار: آزادسازی حریم دریا بستر ساماندهی سواحل مازندران است
اجرای آن با تعیین ضرب الاجل تاکید کردند و همه شهرستان ها باید طبق زمانبندی نسبت اجرای دقیق دستور رییس جمهور اقدام کنند. وی افزود : همواره مردم در استفاده از عرصه های طبیعی مازندران به دلیل در اختیار قرار گرفتن بخش از این استعدادهای خدادادی مانند سواحل در اختیار بخش خصوصی و دیگر بخش ها احساس تبعیض می کردند که دولت درصد رفع این تبعیض ها است. علیخانی گفت : نظارت های زمینی و هوایی در
استاندار: مدیران اجرایی مازندران برای آزادسازی سواحل آمادگی کامل دارند
این طرح به طور کامل به نفع مردم خواهد بود. استاندار مازندران اضافه کرد: متاسفانه در ارتباط با آزادسازی سواحل دریای خزر در ماه های گذشته رویکرد و راهبرد مشخصی وجود نداشت ، اما با دستور قاطع رییس جمهور در این حوزه چارچوب دقیق برای اجرای این طرح مشخص شد و همه ما مکلف به اجرای دقیق فرمایشات آیت الله رئیسی برای آزادسازی سواحل هستیم. وی ادامه داد: در بحث آزادسازی سواحل نگاه ما نجات دریا
معاون رییس جمهوری: مبنای آزادسازی سواحل دریای خزر تحقق عدالت اجتماعی است
باشد و همچنین اگر سواحل توسط بخش خصوصی به تصرف درآمده است و مشکلات حقوقی دارد باید دست به دست هم بدهیم و برای رفع این چالش ها برای آزادسازی سواحل اقدام کنیم. معاون اجرایی رییس جمهور صبح امروز برای بازدید از سواحل و پیگیری چگونگی شتاب دادن به دستور رییس جمهور در باره آزاد سازی حریم 60 متری دریای مازندران به این استان سفر کرد. آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور یکشنبه این هفته به دستگاه
سخنگوی دولت: هیچ بهانه ای باقی نمانده است
سواحل کشور به نفع مردم دستور بدون اغماضی صادر کردند. دکتر رئیسی پس از بازگشت از سفر استانی به گیلان طی دستوری فوری و بدون استثناء اعلام کرد احدی حق تعرض به ساحل را ندارد و به کلیه دستگاه های دولتی 20 روز فرصت داد تا نسبت به آزادسازی، مناطق ساحلی تصرف شده تا مرز قانونی (حداقل 60 متر از ساحل) اقدام کنند.
ضرب الاجل 20 روزه برای آزادی سواحل شمال| عقب گرد دولتی ها از دریا اجباری شد
پس از بهسازی و زیباسازی در ایام نوروز برای استفاده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت . حسینی پور ادامه داد: تاکنون بیش از 92 درصد از حریم قانونی و 60 متری دریا در استان آزادسازی شده و سواحل آزاد نشده مربوط به بنادر استان، نیروی دریایی ارتش، نیروگاه، سکوی نفتی شمال، کشتی سازی صدرا و غیره است . رئیس جمهور به دستگاه های دولتی 20 روز مهلت داد تا مناطق ساحلی تصرف شده را آزاد کند .
معاون اجرایی رییس جمهوری وارد مازندران شد
دستگاه های اجرایی برای عقب نشینی از حریم 60 متری سواحل دریای خزر فرصت 20 روزه داد. مازندران حدود 340 کیلومتر از ساحل جنوبی دریای خزر را که معادل حدود نیمی از سواحل این دریا است در اختیار دارد. طبق اعلام مسوولان مازندران تاکنون بیش از 90 درصد از حریم 60 متری خزر در این استان از تصرف دستگاه های دولتی ، عمومی و خصوصی آزاد شده است.
تاکید معاون رئیس جمهوری بر پاکسازی سواحل ظرف 20 روز
تصرف از جمله فنس کشی و دیوارکشی ها را برداشته و ساحل به طور کامل بازگشایی شود. معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: حریم 60 متری باید در امتداد ساحل خزر در گیلان ازاد شده و برای اجرای طرح های گردشگری و سالم سازی در اختیار دستگاه های متولیقرار گیرد تا عمومی مردم به طور آزادانه از آن بهره ببرند. پس از دستور رئیس جمهور طی سفر یکروزه خود به گیلان مبنی بر آزاد سازی کامل حریم 60 متری و اجرای دقیق قانون، معاون اجرایی رئیس جمهوری امروز به منظور بررسی میدانی به گیلان سفر کرد.
تمامی متصرفات و نشانه های آن باید ظرف 20 روز از ساحل گیلان پاکسازی شود
درخصوص اجرای دستور رییس جمهور مبنی بر آزاد سازی حریم 60 متر ساحل به دریا ظرف 20 روز، صادر نمود. وی بر لزوم آزاد بودن حریم 60 متری در امتداد ساحل خزر در گیلان به منظور اجرای طرح های گردشگری و سالم سازی توسط دستگاه های ذی ربط جهت بهره برداری عموم مردم تأکید کرد و افزود: در حال حاضر فقط بخش های تجاری و بندری باید در دست مجموعه بندر به دلیل فعالیت های تجاری قرار داشته باشد و باقی متصرفات
تمام ساحل منطقه آزاد انزلی به زودی برای عموم بازگشایی می شود
هایی که رسالت امنیتی دارند یا گمرکات و بنادر است و این تصرف در راستای خدمت و وظیفه آنهاست، شامل دستور آزاد سازی سواحل نمی شود. معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: باید همه دستگاه ها همان طور که رئیس جمهور دستور داد، 20 روزه به حریم 60 متری دریا برگردند. محتوای دستور، آزاد سازی سواحل تا 20 روز آینده بوده و شامل تعیین تکلیف نمی شود. بنابراین، مسئولان با سرعت رفع تصرف و آزاد سازی سواحل را اجرایی خواهند کرد. لازم به یادآوری است، قرار است معاون اجرایی رئیس جمهوری، برای پیگیری اجرای مصوبات و دستور رئیس جمهوری درباره آزاد سازی سواحل عازم گیلان شود. ...
سازمان های دولتی باید سواحل خزر را ترک کنند
به گزارش آسیانیوز ، ابراهیم رئیسی گفت: دستگاه های دولتی باید ظرف 20 روز سواحل خزر را آزاد کنند.براساس قانون هر ساخت وسازی در محدوده 60 متری و همسطح با دریا تخلف است. رئیس جمهور از دستگاه های دولتی خواسته است تا بدون استثنا برای آزادسازی فوری سواحل خزر اقدام کنند. بر اساس دستوری که روز یکشنبه 10 بهمن در پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری منتشر شده، ابراهیم رئیسی گفته است کلیه
حریم 60 متری دریا در بابلسر با اجرای دستور رییس جمهور آزاد شد
که راه دسترسی از مسیر جاده ها به این سواحل وجود ندارد. وی افزود : طبق قانون دستگاه های دولتی نمی توانند این مراکز را داشته باشند و ما براساس همین قانون آزادسازی راه دسترسی مردم به سواحل را نیز در دستور کار داریم. حسینی پور گفت : در این خصوص نیز یک جلسه فوری بعد از دستور رییس جمهور برگزار کردیم و تسریع در انجام این امور را در دستور کار قرار دادیم. استان مازندران حدود 340 کیلومتر معادل حدود نیمی از سواحل جنوبی دریای خزر را در اختیار دارد.
دستور رییسی به دستگاه های دولتی : سواحل خزر را آزاد کنند
به استان گیلان مساله تصرف سواحل و لزوم آزادسازی آن مورد تاکید مجمع نمایندگان استان قرار گرفت و رئیس جمهور نیز دستور ویژه ای را برای آزادی سازی سواحل تصرف شده خزر صادر کرد. رئیس جمهور طی دستوری فوری و بدون استثناء که از سوی غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر وی به اعضای هیات دولت ابلاغ شده، تاکید کرده است که کلیه دستگاه های دولتی موظفند نسبت به آزادسازی، مناطق ساحلی تصرف شده تا مرز قانونی
آزاد سازی سواحل تا 20 روز آینده
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس جمهور در برنامه 18/30 شبکه خبر گفت: در قدم اول دستگاه هایی که به دستور رئیس جمهور تمکین نکنند، به بازرسی ریاست جمهوری معرفی خواهند شد. معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: عمده تصرفات ساحل از سوی دستگاه های اجرایی است. در نتیجه لازم است به سرعت این اقدام انجام شود. کد ویدیو دانلود فیلم
تخریب بخشی از اردوگاه رفاهی بهزیستی در بابلسر
پیگیری تا آزادسازی کامل سواحل استان ادامه خواهد داشت بنابراین مقتضی است بنابر دستور اکید رییس جمهوری و دستورالعمل مکتوب، قبل از پیگیری و اقدام ما دستگاه های مربوطه خود برای آزاد سازی اقدام کنند. حسینی پور با بیان این مطلب که تصرف حریم سواحل دریای خزر معضل چند دهه ای در استان های شمالی است یادآور شد: تعریف حریم 60 متری برای سواحل خزر دارای قانون مصوب با قدمت بیش از یک دهه است که پیش از این
بهادری جهرمی: دولت درباره حقوق مردم حتی با خودش هم تعارف ندارد
، تاکید کرده است که کلیه دستگاه های دولتی موظفند نسبت به آزادسازی مناطق ساحلی تصرف شده تا مرز قانونی (حداقل 60 متر از ساحل) اقدام کنند. علی بهادری جهرمی روز یکشنبه در صفحه شخصی خود در توییتر در این خصوص، با بیان اینکه دولت مردمی برای احقاق حقوق مردم با هیچ کس مماشات نمی کند؛ حتی خود دولت ، نوشت: فردا معاون اجرایی رئیس جمهور به همراه نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه ها برای پیگیری اجرای مصوبات و دستور اخیر رئیس جمهور عازم گیلان خواهند شد. // 114 بیشتر بخوانید: رئیسی: دستگاه های اداری در رعایت حقوق مردم و اجرای عدالت پیشتاز باشند ...
روایت تسنیم از تصرف سواحل/ تیغ تیز دولت سیزدهم برای متصرفان "دولتی" با ضرب الاجل 20روزه/ آزادسازی به نفع ...
ساحل رئیس دفتر رئیس جمهور طی نامه ای دستور رئیس جمهور در سفر استانی خود به گیلان برای آزادسازی مناطق ساحلی تصرف شده را به هیئت دولت ابلاغ کرد. در نامه غلامحسین اسماعیلی، از کلیه دستگاه های دولتی که تصرفاتی در مناطق ساحلی داشته اند خواسته شده است ظرف حداکثر 20 روز (تا 29 بهمن 1400) اقدامات لازم را در جهت اجرای این دستور انجام دهند و نتیجه را به دفتر رئیس جمهور اعلام کنند. رئیس
اعزام تام الاختیار ها به شمال برای عقب نشینی قطعی ویلا های دولتی
، قرار است دستور رئیس جمهور مشمول مرور زمان و احیاناً به فراموشی کامل هم سپرده شود! روز گذشته پلاژ متعلق به سازمان بهزیستی در ساحل بابلسر با حضور تعدادی از مسئولان تخریب شد. طبق آنچه سخنگوی دولت در توییتر گفته، امروز معاون اجرایی رئیس جمهور همراه نمایندگان تام الاختیار وزرا برای پیگیری اجرای مصوبات و دستور اخیر رئیس جمهور عازم گیلان خواهند شد. ظاهراً رئیس جمهور دستورات اکیدی برای جلوگیری از