تاکید رییس جمهور بر ضرورت مقابله با اشرار و برهم زنندگان امنیت جامعه
سایر خبرها
رئیس کل دادگستری قزوین: استفاده از اسلحه و قمه کشی، خط قرمز دستگاه قضا است
علی شعبانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به قمه کشی صورت گرفته در یکی از بیمارستان های دولتی استان قزوین، افزود: یکی از سیاست های کلان و راهبردی دستگاه قضا برخورد سخت و راهبردی نسبت به جرائم خشن است و افرادی که با ناهنجاری در اجتماع و میان مردم، قانون را زیر پا گذاشته، نظم، آسایش و امنیت عمومی را مخدوش می کنند باید بدانند که دستگاه قضا در مقابله و مجازات با این افراد حساسیت
ضرورت اهتمام قوای سه گانه در راستای تقویت اقتدار ناجا به منظور مقابله با اراذل و اوباش
به گزارش ایلنا، محسن علیزاده در نشست علنی امروز (دوشنبه 18 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت علی رنجبر مامور نیروی انتظامی گفت: از همکاران خود در مجلس، دولتمردان و دستگاه قضایی استدعا می کنم اهتمام ویژه به کار گیرند تا با اراذل و اوباشی که امروز آسایش و امنیت جامعه را برهم زده اند، برخورد و مقابله جدی شود. نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید با کمک به تقویت اقتدار نیروی خدوم و جان برکف انتظامی، شرایطی فراهم کنیم تا آنها بتوانند از نوامیس و مرز و امنیت جامعه دفاع کنند. انتهای پیام/ ...
گزیده اخبار ایران و جهان ؛ اتحادیه آفریقا رژیم صهیونیستی را از آدیس آبابا اخراج کرد/ جنگ اوکراین به ...
مسئولان، دقت و نظارت دقیق تری دراین زمینه داشته باشند. مقابله با اشرار و برهم زنندگان امنیت جامعه خواست مردم استرئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت مأمور نیروی انتظامی توسط اراذل و اوباش در شیراز گفت: پلیس در ارتباط با مردم باید ضمن اقتدار از مهربانی و تدبیر برخوردار باشد اما مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند یک ضرورت است و لازم است از نظر حقوقی و قضائی از
مجلس با فوریت قانون به کارگیری سلاح را بررسی می کند
این قانون چند جلسه ای در کمیسیون امنیت ملی زمان ببرد تا یک کار کارشناسی و تحقیق شده بر روی قانون استفاده از سلاح انجام شود. رییسی رییس جمهور هم روز گذشته با اشاره به شهادت شهید رنجبر تاکید کرد مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند یک ضرورت است و از نظر حقوقی و قضائی از اقدامات پلیس نیز پشتیبانی شود. به گفته رییس جمهور باید با اشرار مقابله کرد زیرا آنها با شرارت امنیت مردم را به خطر می اندازند. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان این مطلب برایم مفید است بلی 0 نفر این پست را پسندیده اند ...
دستگیری سریع ضارب مامور انتظامی شیراز، بیانگر اشراف اطلاعاتی است
سطح ملی و محلی در پی داشت. رییس جمهور شنبه 16 بهمن ماه جاری با تسلیت شهادت مأمور نیروی انتظامی توسط اراذل و اوباش در شیراز گفت: پلیس در ارتباط با مردم باید ضمن اقتدار از مهربانی و تدبیر برخوردار باشد اما مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند یک ضرورت است و لازم است از نظر حقوقی و قضایی از اقدامات پلیس نیز پشتیبانی شود. آیت الله رئیسی تاکید کرد: مقابله با
دادستانی با متعرضین به نوامیس مردم، اشرار و مخلین نظم و امنیت برخورد قاطع خواهد کرد
خبرگزاری میزان - کورش زارعی در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گراش با تسلیت شهادت شهید رنجبر از مأموران نیروی انتظامی شیراز در برخورد با اشرار و در راستای نظم و امنیت جامعه بیان کرد: بالاترین اعمال که فضیلت سنگینی هم دارد خدمت به مردم است و بالاترین خدمت، خدمت قضایی، تامین امنیت و اجرای عدالت است. وی با بیان این که فرصت ها محدود هستند و باید قدر فرصت ها را بدانیم
16 شرط استفاده از اسلحه، توان عملیاتی پلیس را زمین گیر می کند/ لزوم بازنگری قانون بکارگیری سلاح توسط مجلس
باید اصلاح شود. اقتدار پلیس لازمه امنیت است سردار اشتری فرمانده کل انتظامی نیز با تسلیت شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس و برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش مطالبه به حق مردم است اعلام کرد: اقتدار پلیس لازمه امنیت است و ضرورت دارد همه نهادها و دستگاه های ذیربط اعم از مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه و وزارت دادگستری نسبت به تقنین قوانین مورد
مقابله با اشرار و برهم زنندگان امنیت جامعه خواست مردم است
دکتر رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود، با تسلیت گفتن به مناسبت شهادت مأمور نیروی انتظامی به دست اوباش در شیراز، اظهار داشت: پلیس در ارتباط با مردم باید ضمن اقتدار، از مهربانی و تدبیر برخوردار باشد، اما مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند، یک ضرورت و لازم است از نظر حقوقی و قضایی از اقدامات پلیس نیز پشتیبانی شود.
رئیس جمهور: مقابله با اشرار و برهم زنندگان امنیت جامعه ضرورت دارد
حجت الاسلام رئیسی گفت: مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند یک ضرورت است. رئیس جمهور با اشاره به شهادت مامور نیروی انتظامی در شیراز در حمله اراذل و اوباش گفت: مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند یک ضرورت است و از نظر حقوقی و قضائی از اقدامات پلیس نیز پشتیبانی شود. رئیسی تاکید کرد: باید با اشرار مقابله کرد زیرا آنها با
باید با اشرار، مقابله و از جان و ناموس مردم حفاظت کرد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دکتر سید ابراهیم رئیسی، امروز در نشست ستاد ملی مقابله با کرونا درباره نوع اعمال محدودیت ها در شرایط قرمز کرونایی، گفت: هر شهر و بخشی که دچار مشکل می شود، باید مسئولان استانی در همان محدوده، نسبت به اعمال محدویت یا تعطیلی، تصمیم گیری کنند و این موضوع نباید مانند گذشته، جنبه عمومی و سراسری داشته باشد. باید با اشرار، مقابله و از جان و ناموس مردم حفاظت کرد
قالیباف: مجلس آماده است اصلاح قوانین استفاده از سلاح را خارج از نوبت بررسی کند
رنجبر تاکید کرد مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند یک ضرورت است و از نظر حقوقی و قضائی از اقدامات پلیس نیز پشتیبانی شود. به گفته رئیس جمهور باید با اشرار مقابله کرد زیرا آنها با شرارت امنیت مردم را به خطر می اندازند. پنج شنبه هفته گذشته سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر در منطقه بیدزرد شهر شیراز در درگیری با یکی از اراذل و اوباش بر اثر اصابت قمه به گلو به شهادت رسید. انتشار تصاویر شهادت این مامور نیروی انتظامی موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی و واکنش مسئولان شد. ...
لایحه سلاح را خارج از نوبت بررسی کنید
دادستان های سراسر کشور تأکید کرد مساعدت و حمایت از مأموران محترم حافظ امنیت جامعه را با اقتدار و قاطعیت مورد توجه قرار دهند و رئیس جمهور نیز بر ضرورت مقابله با اشرار و برهم زنندگان امنیت جامعه تأکید کرد. اگرچه فرد شرور در کمتر از 48 ساعت دستگیر و به دستگاه عدالت سپرده شد تا به سزای عمل خود برسد، اما این حادثه باعث شد بار دیگر توجهات نسبت به قانون حمل سلاح که به عقیده بسیاری با خلأ های قانونی در
لایحه اصلاح به کارگیری سلاح در نوبت بررسی در مجلس
پیش از این محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی از ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی انتظامی خواسته بود تا در اسرع وقت اصلاحات مورد نیاز قانون استفاده از سلاح برای ماموران ناجا را به مجلس ارائه کند تا خارج از نوبت در دستور رسیدگی و تصویب قرار گیرد. درهمین راستا، روز گذشته سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط نیروهای مسلح در موارد ضروری در نوبت بررسی صحن علن
محاکمه قاتل شهید نیروی انتظامی شیراز در نزد افکار عمومی
محکومیت این اقدام اراذل و اوباش را در سطح ملی در پی داشت. رییس جمهور شنبه 16 بهمن ماه جاری با تسلیت شهادت مأمور نیروی انتظامی توسط اراذل و اوباش در شیراز گفت: پلیس در ارتباط با مردم باید ضمن اقتدار از مهربانی و تدبیر برخوردار باشد اما مقابله با اشرار و کسانی که جان و ناموس مردم را به خطر می اندازند یک ضرورت است و لازم است از نظر حقوقی و قضایی از اقدامات پلیس نیز پشتیبانی شود. آیت الله
روابط عراق و جمهوری اسلامی ایران متمایز است
امیدواریم سطح همکاری ها و مناسبات دو کشور بیش از پیش گسترش یافته و تعمیق یابد. شیوه نامه های بهداشتی در اجتماعات با دقت رعایت شود رئیس جمهور دیروز همچنین در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد نوع اعمال محدودیت ها در شرایط قرمز کرونایی، گفت: هر شهر و بخشی که دچار مشکل می شود باید مسئولین استانی در همان محدوده نسبت به اعمال محدودیت و یا تعطیلی تصمیم گیری کنند و این موضوع نباید
امنیت مردم خط قرمز پلیس است
اظهار کرد: پلیس یزد به اراذل و اوباش مجال گردنکشی نداده و نخواهد داد. سردار بهدانی فرد خاطر نشان کرد: پلیس با هرکس قصد تعدی به جان، مال و ناموس مردم داشته باشد، با او هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت. در پایان فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است.
خط و نشان سردار امان اللهی برای اراذل و اوباش/ امنیت مردم خط قرمز ماست
منوچهر امان اللهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری بدون هیچ گونه مماشاتی با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخود قاطع خواهد داشت. فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تامین امنیت مردم و نظم جامعه از خط قرمزهای پلیس است، افزود: از جمله افتخارات پرسنل نیروی انظامی شهادت در جهت خدمت به مردم و تامین امنیت آن هاست و
برخورد قاطع با اراذل واوباش و هنجارشکنان مطالبه شهروندان از پلیس و دستگاه قضا است
زنندگان امنیت و آرامش جامعه هستیم. وی بیان کرد: مأموران پلیس در خط مقدم مبارزه با اشرار، ایجاد امنیت و آرامش در جامعه هستند، دستگاه قضائی و قوه مقننه همه جانبه از جان برکفان مأموران پلیس حمایت کنند. نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: امیدواریم دستگاه قضائی در برخورد هرچه سریع تر با عامل این حادثه تلخ بار و موارد دیگر باعث تسلی خاطر و مرهمی بر دل خانواده داغدار شهید رنجبر و قوت قلبی برای کارکنان پلیس و آحاد مردم باشد. انتهای پیام
قمه کشی در مازندران!
دادسرای ساری تشکیل و در مرحله تحقیقات مقدماتی است گفت: متهمین به جرم قدرت نمایی با سلاح سرد، اخلال در نظم و امنیت عمومی، شرب خمر، تمرد و مقابله با مامورین انتظامی در حال انجام وظیفه دستگیر شده اند و پرونده در حال بررسی است . با برهم زنندگان نظم امنیت و آرامش جامعه هیچ مماشاتی نخواهیم داشت اکبری مبارزه جدی و مستمر با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی را مهمترین ماموریت دستگاه قضا
با قاطعیت با اراذل و اوباش برخورد می کنیم/ بایستی هزینه جرم افزایش یابد
فرمانده ناجا با بیان اینکه با قاطعیت با اراذل و اوباش برخورد می کنیم بر ضرورت افزایش هزینه جرم تاکید کرد. *** الحاق تجهیزات به یگان های عملیاتی و پلیس ها به گزارش سروش ، سردار حسین اشتری در حاشیه الحاق تجهیزات جدید به یگان های عملیاتی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فرماندهی مرزبانی انتظامی، پلیس پیشگری انتظامی و پلیس آگاهی انتظامی)، اظهار داشت: طی یکسال
ضرورت تسریع در رسیدگی به پرونده شهادت مأمور نیروی انتظامی
فارس به این شرح است: حادثه تلخ و جنایت هولناکی که منجر به شهادت یکی از مأمورین خدوم نیروی انتظامی شد قلوب همه را جریحه دار کرد و مطالبه عمومی را در مورد برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برانگیخته است. علیهذا نظر به ضرورت تسریع در رسیدگی، دستور فرمائید پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی و صدور کیفر خواست، دادرسی به صورت فوق العاده با در نظر داشتن حقوق قانونی اولیای دم و متهم
همراهی قوای سه گانه با پلیس برای استقرار امنیت ضروری است
قلم | qalamna.ir : پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در پی شهادت شهید سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر در پیامی اظهارداشت: انتظامی جمهوری اسلامی ایران، نهادی خدمتگزار و انقلابی بوده که با بهره مندی از نیروی انسانی مومن، متدین و مردمی، شبانه روز برای دفاع از جان، مال و ناموس مردم جان فشانی می کند و خود را مزین به مدال زرین مجاهدان فی سبیل الله و ستون های استوار امنیت که از سوی رهبر فرزانه
رئیس دیوان عالی کشور: پرونده شهادت مأمور نیرو انتظامی در شیراز به صورت فوق العاده دادرسی شود
را جریحه دار کرد و مطالبه عمومی را در مورد برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برانگیخته است. رئیس دیوان عالی کشور در این نامه خطاب به رئیس دادگستری استان فارس اظهارداشت: نظر به ضرورت تسریع در رسیدگی، دستور فرمایید پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی و صدور کیفر خواست، دادرسی به صورت فوق العاده با در نظر داشتن حقوق قانونی اولیای دم و متهم و با رعایت مقررات آیین دادرسی کیفری به ویژه مواد
عزم جدی تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان در برخورد قاطعانه با اشرار و مخلان امنیت
واستان درود می فرستیم. او با محکوم کردن چنین اقداماتی، افزود: کسانی که امنیت مردم را در هر عرصه ای برهم می زند می بایست با شدت و قاطعانه با آنان برخورد کرد تا چنین حوادثی رقم نخورد. فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه دشمنان در تلاش هستند تا انقلاب را از یاد ملت ایران پاک و ارزش های آن را از بین ببرند، افزود: دهه فجر تجسّم اراده ملّت و عظمت
مجلس پیگیر اصلاح قانون بکارگیری سلاح است/ قوانین موجود فقط جنبه نظری دارند و در عمل ثابت نشده اند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه قوانین موجود فقط جنبه نظری دارند و در عمل ثابت نشده اند از پیگیری مجلس برای اصلاح قانون بکارگیری سلاح خبر داد. *** قوانین موجود فقط جنبه نظری دارند و در عمل ثابت نشده اند به گزارش سروش ، اردشیر مطهری با اشاره به حادثه اخیر شهادت یکی از مأموران انتظامی استان فارس به دست اشرار و نظر کارشناسان مبنی بر لزوم اصلاح و به روزرسانی
اخبار 14 شبکه یک سیما، 16 بهمن 1400
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مهربانی با مردم ، برخورد مقتدرانه با اشرار. رئیس جمهور ضمن تسلیت شهادت پلیس علی اکبر رنجبر در شیراز: باید با افزایش حمایتهای قانونی و قضایی از پلیس، با اشرار مقابله و از جان و ناموس مردم، حفاظت کرد ----------------------------------------------------- پیشروی جهشی کرونا با سویه اومیکرون در کشور و افزایش شهرهای قرمز به 120
دولت و مجلس درباره برداشتن محدودیت ها برای مامورین نیروی انتظامی در استفاده از سلاح اتفاق نظر دارند
سرویس : سیاسی - مجلس زمان : شناسه خبر : 1145351 حسین نوش آبادی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به شهادت مامور نیروی انتظامی در شیراز گفت: مامورین نیروی انتظامی برای استفاده از سلاح گرم در مقابله با حوادث احتمالی و تعرضات اراذل و اوباش به جان و ناموس مردم محدودیت های دارند و اتفاقاتی همچون شهادت شهید رنجبر ناشی از این است که محدودیت های سختی برای ماموران انتظامی
چرا اصلاح طلبان حامی قاتل پلیس شیرازی هستند؟
احترام گذاشته و نیز با عادی سازی روابط خارجی بساط تحریم ها را جمع کنند. “ در واقع افراد امنیتی، محکومان فتنه و سیاست بازان جریان اصلاحات، زمانی که نیروهای نظامی و امنیتی برای حفاظت از جان، مال و ناموس مردم با اشرار و منافقین مسلح، مقابله می کنند تا امنیت ملی را حفظ کنند، جریان اصلاحات بدون هیچ محدودیتی و هم نوا با منافقین و مجاهدین خلق، نیروهای امنیتی و پلیس جمهوری اسلامی را موردحمله قرار می
نماینده مردم هرمزگان: اقتدار پلیس نباید خدشه دار شود
محمد آشوری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به شهادت یک پلیس در پی قمه کشی اراذل و اوباش، اظهار کرد: پلیس مظهر اراده عمومی برای برقراری امنیت است و نباید اقتدار او مورد خدشه قرار گیرد. وی با بیان این که صیانت از امنیت مردم خط قرمز پلیس در مواجهه با برهم زنندگان نظم عمومی است و این مهم در سایه حمایت قانونی و قضایی از پلیس میسر می شود، تصریح کرد: ابعاد جدیدی از
شمر اشرار
مردم شیراز در مجلس هم گفت: آنچه که مسلم است باید قانون حمل سلاح برای نیرو های انتظامی و پلیس در مواقع ناامنی و مقابله با حوادث تقویت شود. دولت و پلیس می توانند لوایحی در جهت برگرداندن اقتدار نیروی انتظامی و جبران نواقص قوانین قبلی برای استفاده از سلاح را به مجلس و کمیسیون امنیت ملی ارائه کنند. قطعا بعد از بازگشایی مجلس شورای اسلامی این موضوع در کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح خواهد شد. محمدباقر