دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۱۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خاورمیانه ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۴

یک مرد در قندهار خودکشی کرد

یک مرد پنجاه ساله صبح امروز در شهر قندهار خودش را دار زد و به زندگی خویش پایان داد. منابع محلی می گویند این مرد از بیماری روانی رنج می برده و صبح امروز چهارشنبه (16 قوس) در ناحیه چهارم شهر قندهار خودش را حلق آویز کرده است. میزان خودکشی از زمان سلطه طالبان در کشور افزایش چشمگیری به خود گرفته و دلایل عمده آن فقر، مشکلات خانوادگی و افسردگی عنوان شده است. View all posts See author's posts ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)