دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۲۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
سپیدار آنلاین ۱۴۰۳/۰۸/۰۷ - ۱۷:۳۷

انفجار گاز شهری در فردیس 2 مصدوم برجای گذاشت

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس گفت: انفجار گاز شهری در یک واحد مسکونی دراین شهر2 نفر مصدوم بر جای گذاشت. "حسین عاشوری"افزود: این حادثه عصر امروز بر اثر نشت گازشهری و حریق در واحد مسکونی طبقه چهارم روی داد که منجر به تخریب دیوارهای ساختمان شد.وی افزود: در این حادثه یک مرد 37 ساله داخل ساختمان مصدوم شده و نفر دیگر مرد 60 ساله ای بود که در خارج از ساختمان دچار ناراحتی شدید قلبی شد که هر 2 نفر توسط ماموران اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)