دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۳۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
منجیل خبر ۱۴۰۳/۰۸/۰۷ - ۲۰:۳۷

پاشازاده سرمربی شاهین بندر عامری شد

بازیکن اسبق استقلال سرمربی تیم فوتبال شاهین بندر عامری شد. به گزارش منجیل خبر به نقل از ایسنا، مهدی پاشازاده بازیکن سابق استقلال تهران با عقد قرارداد و توافق با مدیران تیم فوتبال شاهین بندرعامری بوشهر سرمربی این تیم در لیگ دسته دوم شد. پاشازاده سابقه نشستن روی نیمکت آلومینیوم اراک و نساجی در لیگ برتر و سپیدرود، شاهین بوشهر و پاس همدان و پارس جنوبی جم و ... را در کارنامه خود دارد. او در سال 2021 هدایت تیم فوتبال چوکا تالش را بر عهده داشت. انتهای پیام ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)