پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۲:۰۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
نیروگاهیان ۱۴۰۴/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۸

وزارت صمت: قطع برق صنایع باید آخرین راهکار باشد

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان و به نقل از خبرگزاری تسنیم، ابراهیم شیخ درباره کمک وزارت صنعت، معدن و تجارت برای رفع ناترازی های برق در صنایع اظهار کرد: این وزارتخانه بخش های مختلفی از فعالیت هایش را به حل مسئله ناترازی انرژی اختصاص داده است. وی گفت: اقدامات مؤثری در وزارت صمت برای تأمین برق واحدهای تولیدی در کشور انجام شده است؛ به طور مثال استفاده از انرژی های خورشیدی و نصب کنتورهای هوشمند برق برای مصرف بهینه انرژی و صد البته رفع ناترازی ها ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)