افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی بنیاد مسکن در روستاهای بخش شیبکوه ...
سایر منابع:
سایر خبرها
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری: مازندران به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، مراسم افتتاح همزمان 76 پروژه شاخص بخش کشاورزی استان مازندران با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و استانی در شهرستان آمل برگزار شد. در این آئین، علیزاده مقدم، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی، حاجی پور، نماینده مردم شریف شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، بابک مومنی، رئیس سازمان جهاد
توزیع بیش از 200 تن نهاده کشاورزی بین انبار کارگزاران در سطح شهرستان فسا در مرداد ماه
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس، حمید ابراهیمی زاده، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس، از ارسال و تحویل 260 تن کود شیمیایی اوره به شهرستان فسا در ماه مرداد سال جاری خبر داد و گفت: این محموله در راستای حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی و تضمین تأمین به موقع نهاده های ضروری، پس از برنامه ریزی دقیق به مراکز توزیع شهرستان فسا ارسال شده است.
خانه دار شدن کارگران فسا در انتظار پیمانکار جدید
: با وجود چالش ها و کندی هایی که در روند اجرا پیش آمده بود، اکنون مراحل آماده سازی زمین، اخذ سند، تهیه نقشه های تفصیلی و صدور پروانه ساخت در حال انجام است و روند اجرای پروژه ها سرعت گرفته است. عبدالهی گفت: این پروژه ها در شهرهای مختلف استان به شکل واحدهای یک طبقه و دو طبقه ساخته می شوند و برخی از آن ها توسط خود مردم تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است. به گفته وی، در شهر صدرا
تشریح آخرین جزییات پروژه احداث بیمارستان از زبان رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده
ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان و مجموعه معاونین تا کنون این پروژه راکد نشده ولی نیاز هست نسبت به اخذ مجوز ماده 23 اقدامات لازم صورت بگیرد تا در اینده نزدیک شاهد افتتاح این پروژه مهم باشیم. رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده افزود:تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی لنده نویدبخش آینده ای روشن برای نظام سلامت این منطقه است. در همین راستا، با پیگیری های مسئولان، فرصت های شغلی برای بیش از
کلنگ احداث مخزن ذخیره آب آشامیدنی روستا به زمین زده شد
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ با هدف گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با حضور فرماندار شهرستان البرز و نیز جمعی از مقام های استانی و محلی، کلنگ احداث مخزن زمینی 200 مترمکعبی آب آشامیدنی روستای چاله از توابع بخش محمدیه شهرستان البرز به زمین زده و اجرای آن آغاز شد. فرماندار شهرستان البرز در این مراسم گفت: روستای چاله در یک منطقه کوهستانی و دور قرار
افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای کوغان به مناسبت هفته دولت
به گزارش لنگه نیوز، صبح امروز و همزمان با گرامیداشت هفته دولت، زمین چمن مصنوعی روستای کوغان با حضور فاروق رمضانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری بندرلنگه، حسین رحیمی بخشدار شیبکوه، رها صابری سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرلنگه، جمعی از معتمدین و مسئولان محلی افتتاح شد. این پروژه ورزشی در زمینی به مساحت 1900 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون تومان به بهره
افتتاح و بهره برداری از محور فرعی چیروئیه – بندرمقام به طول 11 کیلومتر
به گزارش خبرگزاری موج از هرمزگان ، در آیینی رسمی و با حضور مسئولان شهرستان بندرلنگه، محور فرعی چیروئیه – بندرمقام افتتاح و به بهره برداری رسید. این مراسم همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور یوسف وطن خواه رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان بندرلنگه، فاروق رمضانی پاسلار معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری بندرلنگه، بخشدار شیبکوه و دهیاران منطقه برگزار شد. پروژه
افتتاح سالن مطالعه برتر ویژه بانوان در شهرستان فسا
همزمان با هفته دولت سالن مطالعه برتر ویژه بانوان در شهرستان فسا و با حضور رحمانی معاون اداره کل کتابخانه های عمومی فارس و سمیعی رییس اداره امور همکاریها،حجت الاسلام رجبیان امام جمعه شهرستان فسا، جهانخواه فرماندار، محمدی نماینده مردم شریف شهرستان فسا و جمع دیگری از مدیران و روسای دستگاههای اجرای و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی افتتاح گردید. در این برنامه ابتدا علیرضا رحمانی معاون اداره کل
بررسی پوشش جاده ای و روستایی تلفن همراه در شهرستان فسا
رو ز سه شنبه 11 شهریور ماه با هدف توسعه زیرساخت های ارتباطی و ارتقای کیفیت خدمات همراه اول، پوشش جاده ای و روستایی شبکه تلفن همراه در شهرستان فسا مورد ارزیابی میدانی مهندس محمودی، مدیر مخابرات منطقه و سایر مدیران ارشد حوزه ارتباطات قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، این برنامه با حضور مهندس هومان محمودی مدیر مخابرات منطقه فارس، دکتر سلیمان پور مدیرکل ارتباطات و فناوری
بهره برداری از 8 مرکز خدمات جامع سلامت شهری با حضور فرماندار دماوند
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند ، 3 مرکز خدمات جامع سلامت در رودهن، مهرآباد و مسکن مهر گیلاوند به بهره برداری رسید. ️این پروژه ها با حضور اسماعیل حیدری آزاد، فرماندار شهرستان دماوند، حجت الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان، رامین، نماینده شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، نائبی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، قیداری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی
نیروهای شرکتی در لایحه بودجه سال جدید باید ساماندهی شوند
کشاند. توقع است که سریع تر باند دوم پروژه شهرستان فسا که چهارراه کوریدوری شرق به غرب و شمال به جنوب است سریعاً تکمیل و نقاط حادثه خیز رفع شوند. این نماینده مردم در مجلس، عنوان کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام فولاد و پتروشیمی مورد مطالبه از وزارت صمت و وزارت نفت می باشد. وزارتخانه های اقتصادی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و دفاع و سایر دستگاه ها باید برای حل مشکل اشتغال اقدام جدی کنند
اتصال 100 درصدی شهر گرمدره استان البرز به فیبر نوری
تفاهم نامه توسعه همکاری بین شهرداری شهر گرمدره و مخابرات منطقه البرز به امضا رسید. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه البرز، در مراسمی با حضور دکتر بیان مدیر مخابرات منطقه البرز و هیئت همراه تفاهمنامه همکاری مشترک میان شهرداری گرمدره و مخابرات منطقه برای اجرای پروژه فیبر نوری در این شهر به امضاء رسید. در این مراسم دکتر بیان ضمن تبریک اعیاد خجسته ماه ربیع الاول ابراز داشت عملیات اجرایی اتصال کامل
افتتاح پروژه های حوزه سلامت شهر قره بلاغ با حضور مسوولین شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی
به گزارش وب دا فسا؛ با راه اندازی بخش شیمی مرکز جامع سلامت شبانه روزی (درمان بستر) استاد فرهیخته دکتر محمدحسن دوگانی شهر قره بلاغ و تجهیز به دستگاه اتوآنالایزر BT 1500، کلیه آزمایشهای شیمی منطقه قره بلاغ در این آزمایشگاه انجام می شود. دستگاه اتوآنالایزر BT 1500، قابلیت اندازه گیری انواع آنزیم ها، مارکرهای کبدی ، کلیوی، انواع لیپیدها، آزمایشات قند خون و .... را دارد.هزبنه نگهداری
کلنگ زنی کلانتری11 مرکزی در اسلامشهر با حضور فرمانده انتظامی غرب استان تهران
گامی مهم در این جهت است. وی با تقدیر از تلاش های سربسته فداکار و مردم دوست این شهرستان، خاطرنشان کرد: این کلانتری جدید موجب دسترسی سریع تر و خدمات رسانی چابک تر به شهروندان محترم خواهد شد و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد افتتاحیه این پروژه باشیم. سردار عزیزی در پایان با آرزوی برکت و خیر برای این پروژه، تصریح کرد: امیدواریم با بهره برداری از این کلانتری، احساس امنیت و رضایت مردم اسلامشهر
همزمان با گرامیداشت هفته دولت؛ تعدادی از پروژه های مخابراتی شهرستان چناران به بهره برداری رسید
در چهار چوب برنامه های گرامیداشت هفته دولت و در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی و تحقق عدالت دیجیتال در مناطق روستایی و شهری، تعدادی از پروژه های مخابراتی شامل فیبرها و پست های نوری در شهرستان چناران، طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان رضوی، این مراسم که با حضور فرماندار و معاونین شهرستان، امام جمعه معزز، بخشدار و دیگر مدیران دستگاه
ساختمان جدید دادگستری مسجدسلیمان با پیام رئیس قوه قضاییه افتتاح شد
در رویدادی مهم برای نظام قضایی خوزستان، ساختمان جدید دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان با حضور ریاست محترم دادگستری این شهرستان و ارتباط ویدئوکنفرانسی حجت الاسلام محسنی اژه ای، رئیس قوه قضاییه، افتتاح شد. این پروژه عظیم با زیربنای 3600 مترمربع، نماد توجه به توسعه زیرساختی در مناطق کمتربرخوردار و گامی بلند در مسیر تسهیل دسترسی مردم به عدالت عنوان شد. _ عدالتی در قاموس
افتتاح پروژه های برق رسانی در آستانه اشرفیه با حضور فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، مجموعه پروژه های تجمیعی برق رسانی شهرستان به صورت نمادین در روستای چورکوچان با حضور مهندس رحمت حیدری نژاد؛ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه، مهندس ابراهیم نجفی؛ نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام طیبی؛ امام جمعه آستانه اشرفیه، معاونین فرماندار ، بخشدار مرکزی و سایر
افتتاح پروژه طرح هادی روستای گردشگری زرآباد در بخش الموت شرقی
، میرزایی بخشدار الموت شرقی و تعدادی از مسئولان شهرستان قزوین و اهالی روستا برگزار شد . در این مراسم ، ربیعی مدیرکل دفتر امور روستایی با تاکید بر عزم دولت بر تمرکز و توجه ویژه به مناطق محروم و روستایی گفت: اقدامات انجام شده در روستاها بخش زیادی از مشکلات این مناطق را رفع و در حال مرتفع نمودن قرار داده و امید به زندگی در روستاها افزایش یافته است. وی با تقدیر از خدمات گسترده بنیاد مسکن استان قزوین در
فیلم|هفته دولت در شهرستان ری
کردند تا این پروژه ها خدمت مردم قرار بگیرد. مجموعه ورزشی شهر قیامدشت باحضور معاون استاندار تهران به بهره برداری رسید مجموعه فرهنگی ورزشی امام علی (ع) شهر قیامدشت، با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی عمرانی استاندار تهران و مسئولان شهرستان ری افتتاح و در خدمت مردم قرار گرفت. افتتاح و کلنگ زنی بیش از 1187 پروژه عمرانی و اقتصادی در استان تهران طی هفته دولت
گسترش چتر سلامت در پهنه فارس / توسعه خدمات عدالت محور است
از اقدامات ارزشمند هفته دولت در شهرستان دانست و افزود: ساخت و تجهیز ساختمان اداری بیمه سلامت آباده اقدامی مهم در جهت تسهیل مراجعات مردم و ارتقای سطح خدمات رسانی است. امیدواریم با بهره برداری از این پروژه و پروژه های مشابه، شاهد ارتقای سطح رفاه اجتماعی و سلامت عمومی در شهرستان باشیم. در این مراسم، مسئولان حاضر از بخش های مختلف ساختمان جدید بازدید کردند و بر استفاده بهینه از ظرفیت های ایجاد شده
آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از سه پروژه راهداری در شهرستان لامرد به مناسبت هفته دولت
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (لارستان)، در راستای گرامیداشت هفته دولت و به منظور توسعه زیرساخت های حمل و نقل جاده ای در شهرستان لامرد آیین کلنگ زنی و بهره برداری از سه پروژه راهداری جمعا به ارزش 108 میلیارد تومان با حضور موسی موسوی نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، علی علیزاده فرماندار شهرستان لامرد، رهام سلیمانی مدیریت راهداری اداره کل راه و شهرسازی لارستان
دو روز پُرکار معاون وزیر ورزش و جوانان در خوزستان/ استخر سوسنگرد پس از 18 سال وقفه تکمیل و بهره برداری شد
سفر از خانه جوان هویزه و استخر این شهرستان بازدید به عمل آورد. این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد تومان در حال احداث هستند و تا کنون پیشرفت قابل توجهی داشته اند. معاون وزیر سپس به شهرستان سوسنگرد رفت و در مراسم افتتاح پروژه ورزشی این شهرستان حضور یافت. این مراسم با حضور سید محمدرضا موالی زاده(استاندار خوزستان)، مجید داغری(نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی) و حمید
اخبار هفته دولت در شهرستان بجستان
#بجستان آموزشگاه 6 کلاسه فخرآباد مراسم کلنگ زنی آموزشگاه 6 کلاسه در روستای فخرآباد بجستان برگزار شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، این پروژه با مشارکت خیر نیک اندیش حاج اکبر رضایی و با اعتبار 80 میلیارد ریال با حضور داورکیا فرماندار بجستان، امام جمعه و مسئولان محلی اجرا می شود. فرماندار بجستان در این مراسم بر اهمیت سرمایه گذاری در حوزه آموزش و
کلنگ زنی نیروگاه خورشیدی 25 مگاواتی بخش خصوصی در شهرک صنعتی شهریار
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این پروژه که با بهره گیری از بروزترین صفحات خورشیدی در مساحتی معادل 37.5 هکتار احداث خواهد شد، با حضور مقامات ارشد استانی و شهرستانی آغاز به کار کرد. مراسم کلنگ زنی پروژه احداث نیروگاه خورشیدی 25 مگاواتی، روز گذشته با حضور حشمت اله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران و سجاد برنجی، فرماندار ویژه شهرستان شهریار، در شهرک صنعتی قاسم سلیمانی
اخبار هفته دولت در شهرستان باخرز
استانداری خراسان رضوی، این مراسم با حضور رضایی فرماندار شهرستان باخرز و مدیر آموزش و پرورش انجام گرفت. این پروژه در قالب طرح نهضت توسعه عدالت آموزشی و با مشارکت مردم و مسئولان اجرا می شود. #باخرز توسعه مدرسه شهید الیاسی مقدم آیین کلنگ زنی طرح توسعه دو کلاس در مدرسه شهید الیاسی مقدم نصرت آباد برگزار شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، این مراسم با حضور رضایی فرماندار شهرستان باخرز و خیر نیک اندیش انجام گرفت. این پروژه با هدف افزایش ظرفیت آموزشی و بهبود شرایط تحصیل دانش آموزان اجرا می شود. ...
بهره برداری از فاز دوم پروژه گازرسانی باجگیران با اعتبار 152 میلیارد تومان
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مهندس رسول فرزادفرد فرماندار شهرستان قوچان در مراسم بهره برداری این پروژه گفت: امروز فاز دوم پروژه ملی گازرسانی بخش باجگیران در روستای امامقلی قوچان به بهره برداری رسید. این پروژه با اعتبار 152 میلیارد تومان اجرا شده و موجب بهبود شاخص های کیفیت زندگی و توسعه پایدار منطقه شده است. وی ادامه داد: بهره برداری از این پروژه نمادی از تحقق
افتتاح تجمیعی طرح های هادی و آسفالت راه های روستایی در آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر با حضور فرماندار
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه، با حضور مهندس رحمت حیدری نژاد؛ فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه و با همراهی مهندس ابراهیم نجفی؛ نماینده مردم آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، معاونین فرماندار، حجت الاسلام امیدی؛امام جمعه بندر کیاشهر و جمعی از مسئولان محلی، آیین بهره برداری از پروژه های تجمیعی اجرای طرح های هادی و آسفالت روستایی به صورت نمادین در روستای
اجلاسیه پیشکسوتان ایثار و شهادت در رشت برگزار شد + عکس
به گزارش نوید شاهد شهرستان های استان تهران ، همزمان با هفته دولت، زمین چمن مصنوعی شهید اسماعیل پاشایی نسیم شهر با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران، سرپرست فرمانداری بهارستان و مسئولان محلی و خانواده شهید پاشایی در زمینی به مساحت 1100 مترمربع به بهره برداری رسید. مراد مرادی سرپرست فرمانداری بهارستان در مراسم بهره برداری از این پروژه با تأکید بر لزوم توسعه زیر ساخت های
فرماندار خلیل آباد خبر داد: سرمایه گذاری یک همتی و بهره برداری از 65 حلقه چاه در خلیل آباد
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جلسه شورای اداری شهرستان خلیل آباد با حضور مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. در این مراسم، علاوه بر بررسی اقدامات اجرایی و عمرانی، از کارمندان نمونه ادارات شهرستان نیز تقدیر شد. علی گرمابی فرماندار خلیل آباد در سخنان خود با اشاره به دستاوردهای اخیر شهرستان گفت: فقط در روز سفر استاندار محترم جناب آقای
خشت گذاری مدرسه با مشارکت گروه پژوهش صنعت مدرن
به گزارش برداشت روز، با حضور مقامات استانی و محلی و جمعی از مدیران گروه پژوهش صنعت مدرن ، آیین خشت گذاری مدرسه 12 کلاسه محله عباس آباد فردوسیه برگزار شد. این پروژه با مشارکت خیرین، حمایت نهادهای دولتی و همراهی گروه پژوهش صنعت مدرن به عنوان خیر مدرسه ساز، نویدبخش آینده ای روشن برای دانش آموزان منطقه است. مراسم خشت گذاری با حضور مسئولان و خیرین آیین خشت گذاری مدرسه 12 کلاسه