کلنگ زنی نیروگاه خورشیدی 25 مگاواتی بخش خصوصی در شهرک صنعتی شهریار
سایر خبرها
فرماندار شهریار: انتقال آب از تصفیه خانه شماره 6 تهران راه حل پایدار تامین آب شهرستان است
به گزارش ایرنا ، جلسه بررسی این پروژه با حضور فرماندار شهریار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران، امامان جمعه، شهرداران و مدیران مرتبط در محل ساختمان شرکت آب و فاضلاب روز چهارشنبه برگزار شد. سجاد برنجی فرماندار شهریار در این نشست گفت: آب یک ثروت ملی است که باید به خوبی صیانت شود، اجرای هرچه سریع تر پروژه انتقال آب از تصفیه خانه شماره 6 تهران به شهریار برای تأمین پایدار آب
رونق عمران و آبادانی؛ بروجرد میزبان پروژه های جدید
از جمله آب، برق، راه، فضای سبز، مسکن، بهداشت، آموزش و زیرساخت های شهری اجرا شده اند و زمینه ساز ایجاد سه هزار و 25 فرصت شغلی جدید در شهرستان شده اند. رشد 10 برابری اجرای طرح های عمرانی در بروجرد معاون استاندار و فرماندار بروجرد گفت: پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان بروجرد از رشد 10 برابری اعتبارات اجرای طرحهای عمرانی و خدماتی در شهرستان خبر داد. قدرت اله ولدی در
نیروگاه 6 مگاواتی بیستون 33 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
انجام شده، تمامی این پروژه ها تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید. حسینی تصریح کرد: هزینه اجرای این پروژه ها به طور متوسط برای هر مگاوات حدود 285 هزار یورو برآورد شده است و بخش ریالی قراردادها نیز به ازای هر سه مگاوات حدود 15.7 میلیارد تومان است و در حال حاضر قرارداد بخش اجرایی پروژه بیستون ارزشی معادل 172 میلیارد تومان دارد. مدیرعامل شرکت رسا انرژی افزود:کلان طرح توسعه
پالایش گاز یکی از ظرفیت های مهم اقتصادی استان ایلام است
به گزارش خبرگزاری موج از ایلام ، فرج اله پاوند در بازدید از پروژه فاز دو و تصفیه خانه پالایشگاه گاز با تأکید بر اهمیت اجرای دقیق و به موقع این پروژه اظهار داشت: این شرکت علاوه بر نقش آفرینی در توسعه صنعتی، زمینه اشتغال زایی گسترده ای برای جوانان منطقه فراهم می کند. وی افزود: همه دستگاه ها همکاری لازم را برای تسریع در روند اجرای پروژه ها داشته باشند. فرماندار چوار
کلنگ احداث مخزن ذخیره آب آشامیدنی روستا به زمین زده شد
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ با هدف گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با حضور فرماندار شهرستان البرز و نیز جمعی از مقام های استانی و محلی، کلنگ احداث مخزن زمینی 200 مترمکعبی آب آشامیدنی روستای چاله از توابع بخش محمدیه شهرستان البرز به زمین زده و اجرای آن آغاز شد. فرماندار شهرستان البرز در این مراسم گفت: روستای چاله در یک منطقه کوهستانی و دور قرار
افتتاح فاز نخست نیروگاه خورشیدی 6 مگاواتی در نطنز
محمد عباس ظریفی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: فاز نخست نیروگاه خورشیدی 6 مگاواتی در نطنز که متعلق به شرکت نساجی تهران است به بهره برداری رسید. وی افزود: احداث این پروژه عظیم در زمینی به مساحت 10 هکتار در بهمن 1403 در منطقه صنعتی شجاع آباد نطنز آغاز شد. فرماندار نطنز ادامه داد: در فاز نخست این پروژه دو مگاوات از ظرفیت شش مگاوات برق تولیدی، به شبکه سراسری برق متصل شد.
ضریب تشویقی تولید نیروگاه های تجدیدپذیر به 30 درصد کاهش می یابد
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان و به نقل از ایرنا،علی قاسم نژادروز چهارشنبه در سومین همایش اینداست سولار (توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر در صنایع) در اصفهان افزود: در مدل حمایتی سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق(ساتبا)، برق تولیدی نیروگاه ها محاسبه و همان مقدار نیز بصورت خطی به تولیدکننده تضمین داده می شود و به عنوان نمونه اگر نیروگاهی سالانه یک واحد(A) برق تولید کند، وزارت نیرو نیز
کلنگ زنی پروژه های عمرانی و خدماتی دشت زحمتکشان چترود با حضور معاون استاندار کرمان
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، این مراسم با همراهی فرماندار شهرستان کرمان، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و جمعی از مسئولین محلی برگزار و طی آن چندین پروژه زیربنایی و توسعه ای کلنگ زنی شد. پروژه های آغاز شده شامل روکش آسفالت محور زنگی آباد – کرمان ، زیرسازی و آسفالت معابر، احداث گیت ورودی و نصب دوربین پایش تصویری، نصب باسکول 80 تنی، اجرای روشنایی معابر، احداث
کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی و خدماتی در دشت زحمتکشان چترود
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرمان، صبح امروز پنجشنبه مورخ 13 شهریور ماه در آیینی همزمان با هفته دولت و با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی، عملیات کلنگ زنی و آغاز به کار چندین پروژه عمرانی و خدماتی در دشت زحمتکشان بخش چترود برگزار شد. در این مراسم که با حضور دکتر جلالی معاون امنیتی استاندار، خنجری فرماندار شهرستان کرمان و مدیران کل اتباع و امور روستایی استانداری همراه بود
کلنگ زنی نیروگاه خورشیدی 25 مگاواتی بخش خصوصی در شهرک صنعتی شهید سلیمانی شهریار
این پروژه در مساحتی معادل 37.5 هکتار احداث خواهد شد. این مراسم با حضور دکتر عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، دکتر برنجی فرماندار ویژه شهرستان شهریار، حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه، حسنوند سرپرست اداره صمت شهریار و دیگر مسئولین شهرستان شهریار در شهرک صنعتی شهید سلیمانی شهریار برگزار شد.
اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در جشنواره شهید رجایی دستگاه برتر شد
به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جشنواره شهید رجایی استان قزوین با شعار تحول عملکرد در پرتو ارزیابی، سامانه محور، داده مبنا و مشارکت جو عصر سه شنبه با حضور حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، محمد نوذری استاندار، آیت الله اسلامی، نماینده خبرگان رهبری، علی اله قنبری رئیس امور آموزش و توسعه منابع انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور،علی رحمانی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، حق
آغاز بهره برداری از ایستگاه TBS شهرستان انزلی
به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان ، همزمان با سومین روز از هفته دولت در سال جاری چهارشنبه ( 5 شهریور ) ایستگاه گاز TBS 20000 خیابان نواب شهرستان بندر انزلی با حضور مدیر بهره برداری شرکت گاز گیلان، فرماندار و رئیس اداره گاز این شهرستان و جمعی از مسئولین افتتاح شد. مدیر بهره برداری شرکت گاز گیلان در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از احداث ایستگاه
آغاز عملیات احداث مدرسه 12 کلاسه در باغستان شهریار با اعتبار 25 میلیارد تومانی
به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ آیین خشت گذاری احداث مدرسه ای 12 کلاسه با زیربنای 3922 متر مربع، در شهر باغستان برگزار شد. این پروژه آموزشی که توسط شهرداری اجرا می شود، در فاز اول از اعتباری معادل 25 میلیارد تومان برخوردار است. این مراسم با حضور حشمت الله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری تهران و سجاد برنجی، فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار همراه بود. احداث این مدرسه گامی مهم در راستای توسعه زیرساخت های آموزشی و پاسخگویی به نیاز های تحصیلی دانش آموزان منطقه برداشته است. انتهای پیام / ...
خشت گذاری مدرسه 12 کلاسه محله عباس آباد فردوسیه با مشارکت گروه پژوهش صنعت مدرن برگزار شد
تهران، سجاد برنجی، فرماندار ویژه شهرستان شهریار، معاونین فرماندار، دهقانی شوی، بخشدار جوقین، مهندس مصطفی عموزاده، شهردار فردوسیه، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد. در این مراسم، آقای علی چنگی، مدیرعامل گروه پژوهش صنعت مدرن به همراه هیات همراه نیز حضور داشتند و بر نقش مؤثر بخش خصوصی و خیرین در توسعه زیرساخت های آموزشی تأکید کردند. حضور فعال مدیران این گروه در کنار
تداوم خدمات رسانی به شهروندان شهریار با افتتاح پایگاه سلامت و تجهیز ناوگان شهری
ارتقای خدمات رسانی به شهروندان تأمین شده است، شامل دو دستگاه اتوبوس ، یک دستگاه خودروی سواری پژو 207 برای امور راهنمایی و رانندگی و سه دستگاه کامیون برای تکمیل ناوگان آتش نشانی شهر باغستان می باشد . مراسم خشت گذاری پروژه احداث مدرسه 12 کلاسه در شهر باغستان ، با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان در فاز اول از دیگر طرح های کلنگ زنی در سطح شهرستان شهریار است که با حضور معاون استاندار و مدیران
خشت گذاری 2 هنرستان 15 کلاسه خیرساز در صباشهر شهریار
مدارس شهریار فراهم خواهد شد؛ اقدامی که گامی مهم در مسیر توسعه پایدار منطقه به شمار می رود. شهریار از شهرستان های 16 گانه استان تهران با 800 هزار نفر جمعیت، هفت شهر، یک بخش و وسعتی معادل 330 کیلومتر مربع است که از غرب و شمال به شهرستان های کرج و ملارد و از شرق به شهرستان های تهران ، قدس و اسلامشهر و از جنوب به شهرستانهای رباط کریم و بهارستان محدود می شود.
افتتاح چهار طرح عمرانی، آموزشی و بهداشتی در شهریار
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با حضور حشمت اله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران و مقامات شهرستانی طرح های مهم توسعه ای در حوزه های انرژی، آموزش و سلامت در شهریار افتتاح شد. این طرح ها شامل کلنگ زنی نیروگاه خورشیدی 25 مگاواتی با سرمایه گذاری 10 میلیون دلاری بخش خصوصی در شهرک صنعتی و ساخت دو هنرستان 15 کلاسه خیرساز، در صبا شهر، افتتاح پایگاه سلامت نصیرآباد و آغاز احداث مدرسه 12 کلاسه در باغستان بود.
کلنگ زنی نیروگاه خورشیدی 25 مگاواتی در شهریار
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی تهران نیوز ، مراسم کلنگ زنی نیروگاه خورشیدی 25 مگاواتی با سرمایه گذاری کامل بخش خصوصی و اعتباری بالغ بر 10 میلیون دلار، ظهر امروز در شهرک صنعتی قاسم سلیمانی شهرستان شهریار برگزار شد. این پروژه در زمینی به مساحت 37/5 هکتار و با بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری های صفحات خورشیدی احداث خواهد شد. پروژه مذکور از جمله طرح های شاخص
آئین خشت گذاری مدرسه 12 کلاسه در شهریار باحضور معاون استاندار تهران
آیین خشت گذاری پروژه احداث مدرسه 12 کلاسه در دینارآباد شهریار روز یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. در این مراسم حسین کاغذلو معاون سیاسی و امنیتی استانداری تهران، سجاد برنجی فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار، حبیبی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان، معاونین فرماندار ، حق جو بخشدار مرکزی ، دهقان شوی بخشدار جوقین وعلی ملکی، شهردار شهریار و اعضای شورای
افتتاح یک واحد تولید میوه و بستنی خشک در جهرم
سجاد قناعتیان ، گفت: این واحد تولیدی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و با سرمایه گذاری بیش از 540 میلیارد ریال، در منطقه گردنه میل بخش مرکزی و در زمینی به مساحت 1600 مترمربع احداث شده است. به گفته سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جهرم این واحد صنعتی پیشرفته، باظرفیت تولید سالانه 550 تن محصولات باکیفیت میوه و بستنی خشک، گامی مهم در راستای افزایش ارزش افزوده محصولات باغی منطقه است.
افتتاح 3 هزار میلیارد تومان پروژه صنعتی در شهریار
سجاد برنجی فرماندار ویژه شهرستان شهریار در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس، همه مردم در کنار نیروهای مسلح جان برکف ایستادند و دولت پشتیبان جدی جبهه ها بود. امروز نیز رسانه ها در جنگ روایت ها علیه رژیم صهیونیستی نقش ارزشمندی دارند. وی با اشاره به معضل پروژه های نیمه تمام کشور گفت: کلنگ زنی های
فرماندار یزد: ایجاد 1900 فرصت شغلی با افتتاح پروژه های هفته دولت
اتحادیه و انجمن میوه و تره بار، شاهد کاهش نوسانات و عرضه عادلانه تر قیمت ها خواهیم بود. آقایی در زمینه طرح نهضت عدالت آموزشی نیز گفت: 28 مدرسه در دستور کار قرار گرفت و هر دو هفته یک مرتبه با حضور مسئولان مرتبط جلساتی برگزار و پروژه ها با جدیت دنبال می شود. یادآور می شود در این نشست آزاد معلم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد، سید مرتضی سجاد معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری یزد و عباس رحمانی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری یزد نیز مواردی را بیان کردند.
بازدید فرماندار درگز از پروژه احداث پاسگاه جدید انتظامی نوخندان
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان درگز ؛ روز چهارشنبه مورخ 5 شهریور ماه، مجتبی بزم آرا فرماندار درگز به همراه بخشدار نوخندان از پروژه در حال احداث پاسگاه جدید انتظامی این بخش بازدید کردند. در جریان این بازدید با توجه به اهمیت ویژه این پروژه، روند اجرای عملیات و میزان پیشرفت فیزیکی آن از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت. ساخت این پاسگاه با هدف تقویت زیرساخت های انتظامی، ارتقای سطح امنیت منطقه و تسهیل در خدمت رسانی به مردم بخش نوخندان در دستور کار قرار گرفته و تکمیل آن می تواند نقشی مؤثر در آرامش و رفاه شهروندان ایفا نماید. ...
پروژه های آموزشی در پاکدشت با سرمایه گذاری 20 میلیارد تومانی افتتاح شد
مهدی حیدری، فرماندار شهرستان پاکدشت، در گفت وگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت، چند پروژه آموزشی و ورزشی را در روستاها و مدارس شهرستان پاکدشت به بهره برداری رساندیم. این پروژه ها با هزینه ای بیش از 20 میلیارد تومان و با مشارکت خیرین مدرسه ساز اجرایی شده است. حیدری با اشاره به دستور ریاست جمهوری برای نهضت مدرسه سازی افزود: در حال حاضر 17 مدرسه دیگر در دست احداث داریم که
بهره برداری از واحد مسکونی روستائی احداث شده از محل طرح ویژه بهسازی مسکن روستائی
بمناسبت بزرگداشت ایام هفته دولت و با حضور فتح خانی فرماندار شهرستان آوج , مهندس کشاورز مهر معاون بازسازی و مسکن روستائی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین و مهندس جمالی مدیر این نهاد در شهرستان و جمعی از مدیران شهرستان و استان , طی مراسمی از یک واحد مسکونی احداث شده در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن روستائی در روستای شهید آباد بهره برداری شد. بمناسبت بزرگداشت ایام هفته دولت و با حضور فتح
پیشرفت فیزیکی 40 درصدی مراحل احداث مدرسه شهید سخاوت بیرم
فرماندار فرمانداری ویژه لارستان از مدرسه 6 کلاسه در حال احداث شهید مرتضی سخاوت روستای محمد قاسمی بخش بیرم بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، مختار عباسی فرماندار فرمانداری ویژه لارستان به همراه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسین زاده امام جمعه، برزو بخشدار، کریمی رییس اداره آموزش و پرورش، اعضا
فرماندار درگز: 64 پروژه عمرانی و سرمایه گذاری با اعتباری بیش از 4 هزار میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح ...
تومان برای احداث سایت های BTS و فیبر نوری، 16 میلیارد تومان جهت احداث بازارچه مرزی لطف آباد، 13 میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاها و سایت های نهضت ملی مسکن، 11 میلیارد تومان برای خرید ماشین آلات شهرداری ها، 10 میلیارد تومان در بخش آبرسانی روستایی، 7 میلیارد تومان برای ساخت مسکن مددجویی و ایجاد فرصت های شغلی تحت پوشش کمیته امداد و 4 میلیارد تومان جهت احداث خانه های بهداشت روستایی اختصاص یافته است. بزم آرا در پایان تأکید کرد: اجرای این پروژه ها گام مهمی در راستای توسعه زیرساخت ها، ارتقای خدمات عمومی و بهبود شاخص های رفاهی مردم شریف شهرستان درگز خواهد بود. ...