چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۴۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
استانداری تهران ۱۴۰۴/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۸

به همت بخشداری مرکزی شهرستان ورامین برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته دولت شامگاه سه شنبه (4 شهریورماه) به همت بخشداری مرکزی ورامین در مسجدالنبی(ص) روستای ریحان آباد برگزار شد؛ آیینی که با حضور امام جمعه، فرماندار ویژه، بخشدار مرکزی، مسئولان محلی و مردم، به محفل ارتباط مستقیم مردم و مسئولان بدل شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)