چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۲۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بلاغ مازندران ۱۴۰۴/۰۶/۲۶ - ۱۴:۳۶

مهر، مهربانی و خانه دوم دانش آموزان

دانش آموزان دبستان شهید محمد باطبی شهرستان عباس آباد با حضور خانواده ها، مسئولان و فرهنگیان، سال تحصیلی جدید را با مانور بازگشایی مدارس آغاز کردند؛ روزی پرانرژی که شادی، نشاط، مهربانی و انرژی مثبت را به فضای مدرسه و خانه های دانش آموزان آورد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)