چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۳۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۴۰۴/۰۶/۲۶ - ۱۴:۴۴

هرچه بنزین تولید می کنیم خودروها می بلعند

به گفته مدیرعامل شرکت بورسی تاپیکو ر میزان بنزین بیشتر تولید می کنیم خودروهای پرمصرف آن را می بلعند. گروه اقتصادی خبرگزاری فارس رضا توکلی سرپرست شرکت تاپیکو امروز بعد از برگزاری مجمع سالانه این شرکت در جمع خبرنگاران گفت: یکی از شرکت های زیر مجموعه ما شرکت نفت ستاره خلیج فارس است که 40 درصد بنزین کشور در آن تولید می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)