پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۱۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۲

نخستین کارگاه آموزشی - خودمراقبتی در ناخوشی های جزئی - برگزار شد

ملیحه عرب خزائلی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری کارگاه به خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: بعد از برگزاری دو دوره نشست آموزشی بهداشت فردی در محیط جمعی و شناخت انواع سرطان و بیماری های زنان و همچنین اجرای طرح پایش اولیه سلامت و غربالگری سرطان و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای 190 نفر از طلاب، در این دوره با هماهنگی های انجام گرفته با مرکز بهداشت استان قم، سلسله نشست های آموزش خودمراقبتی برگزار می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)