سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۵۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
روزنامه عصر اقتصاد ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۴

615 واگن مسافری فرسوده از رده خارج شد

معاون امور ناوگان شرکت راه آهن گفت: 615 واگن مسافری فرسوده با هدف ارتقای ایمنی و رفاه بیشتر مسافران، تا پایان سال گذشته از رده خارج شد. مجتبی تفقدی افزود: با این اقدام سن متوسط واگن های مسافری کشور حدود 10 سال کاهش یافت و طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان تیرماه امسال نیز حداکثر 397 دستگاه واگن مسافری از رده خارج می شوند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)