سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۰۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۸:۵۷

رسیدگی به پرونده ناظم مدرسه پشت درهای بسته

سرانجام دیروز بعد از یک هفته از انتشار خبر دردناک تعرض یک ناظم مدرسه به جمعی از دانش آموزان یک مدرسه در منطقه 2، نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده این ناظم در حضور خانواده های دانش آموزان برگزار شد. پرونده تلخی که در چند روز اخیر واکنش های بسیاری را برانگیخت، از عالی ترین مقام کشور گرفته تا کاربرانی که در شبکه های اجتماعی حضور فعال دارند. ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)