سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۰۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

نتانیاهو اسناد هسته ای ایران را در اختیار آلمان گذاشت

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای بی اساس علیه ایران، اعلام کرد که اسناد ادعایی به دست آمده درباره ابعاد نظامی برنامه هسته ای ایران را در اختیار آلمان قرار داده است. به گزارش بورس نیوز، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه گفت اسنادی را که درباره برنامه هسته ای ایران به دست آورده اند، در اختیار دولت آلمان گذاشته اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)