پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۳۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۳۰

باهم از بحران عبور می کنیم

آخرین باری که ظریف عصبانی دیده شده بود، 3 سال پیش بود؛ خرداد 94که مهدی کوچک زاده نماینده اصولگرای وقت مجلس، وزیر خارجه دولت را در پارلمان متهم به وحدت شکنی کرد و ظریف برافروخت که: من وحدت ملی را خدشه دار کرده ام یا کسی که به من خائن گفته است؟ بعد از آن، از عصبانیت های وزیر خارجه دولت روحانی هر چه شنیدیم مربوط به جلسات او با تیم مذاکراتی آمریکا در پشت درهای بسته بود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)