چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۱۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
آرمان پرس ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۶:۲۵

آستین خالی از دست همت!

*در این مدت دو کلمه حرف حساب از دولت نشنیده ایم! آقا بنویسید بر پدر برجام لعنت، بر جد و آباد برجام لعنت! دولت تا کی می خواهد همه مشکلات را با برجام حل کند؟! تا کی می خواهد مملکت را اینطوری که می بینید به حال خود رها کند؟! شهر هرت که نیست! اینها به کجا وصل هستند؟! ماموران امنیتی کجا هستند که کاری به کار آنها ندارند؟ ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)