پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۱:۵۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
نواندیش ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۹:۵۷

رئیس هیات مدیره پرسپولیس: خوشحال می شوم "امیری" به لیگ های معتبر اروپا ...

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن ابراز خرسندی از خریدهای جدید سرخپوشان گفت: دوست دارم وحیدامیری هم بماند اما اگر به اروپا رفت برایش خوشحال می شوم. جعفر کاشانی در گفتگو با مهر، در خصوص خریدهای جدید پرسپولیس نظیر سروش رفیعی و مهدی ترابی اظهار داشت: تدبیری اندیشیدیم تا با توجه به محرومیت باشگاه برای حضور درنقل و انتقالات تابستانی بهترین عملکرد را داشته باشیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)