سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۲۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
اسپاش ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۰۴

ٰٰرئیس سازمان فضایی روسیه: ایران قصد دارد سیستم ناوبری ماهواره ای خود را ...

دیمیتری راگوزین، رئیس سازمان فضایی روسیه (Roscosmos)، در روز جمعه،13مهر، طی مصاحبه ای مطبوعاتی گفت: ایران و هند در نظر دارند سامانه ناوبری ماهواره ای ملی خود را ایجاد کنند. راگوزین به خبرنگاران گفت: اکنون اروپایی ها با بهره گیری از سامانه ماهواره ای گالیله بزرگترین ایستگاه های فعال را دارند و چینی ها... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)