چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پارسینه ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۶:۱۵

ابتکار: بانوان برای ورود به ورزشگاه صبور باشند

معصومه ابتکار در با اشاره به اینکه من پیش از این با خانواده و همسر خود به ورزشگاه رفته ام، اظهار کرد: اگر شهرستان نبوده و درگیر کار دیگری نباشم حتما برای تماشای مسابقه فوتبال فینال جام باشگاه های آسیا حتما به ورزشگاه می روم. ورود به ورزشگاه مطالبه دختران است و زمینه لازم برای حضور بانوان نیز در ورزشگاه در حال فراهم شدن است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)