چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۲۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایران اکونومیست ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۷:۳۵

در واگذاری شرکت های دولتی موفق عمل نکرده ایم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی خیلی موفق عمل نکردیم و از مجموع شرکتهایی که برای واگذاری انتخاب شد در شروع فعالیت دولت یازدهم فقط 11 شرکت منحل گردید و حتی یک شرکت را هم نتوانستیم در این مدت بطور واقعی واگذار کنیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)