سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۱:۵۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
آفتاب نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۷

به بن بست رسیدم؛ می خواهم همین جا بمیرم+عکس

راننده 85 ساله، پنج سالی می شود که داخل کامیونش در حاشیه شهر آبیک زندگی می کند وحاضر نیست از کامیونش جدا شود. می گوید: به بن بست رسیده ام اما گله ای از کسی حتی خدا ندارم. تنهایی و کامیون ام را دوست دارم و می خواهم تا آخر عمر داخل همین کامیون باشم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)