چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۳۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فردا نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۲:۳۲

شکنجه گر ساواک در زندان خودکشی کرد

از برکات زندان در دوره شاه این بود که در آن زمان کسی که زندانی سیاسی بود از حقوق اجتماعی و همه حقوق شهروندی مانند حق تحصیل و کار محروم می شد. حتی نمی توانستم راننده تاکسی شوم به همین دلیل تا قبل از انقلاب بیکار بودم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)