سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۳:۲۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
عصر امروز ۱۳۹۷/۱۱/۱۲ - ۲۳:۲۴

ظریف: توافق با آمریکا، به اندازه جوهر روی کاغذ هم ارزش ندارد!؟

به گزارش عصر امروز، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز جمعه با اشاره به تصمیم آمریکا برای خروج از پیمان منع موشک های میان برد (INF)، گفت خروج آمریکا از توافقنامه ها و پیمان های متعدد نشان می دهد که امضای توافق با آمریکا کاری بیهوده است. وی در توییتر نوشت: یک خروج دیگر از توافقی دیگر توسط دولت [دونالد] ترامپ؛ این بار پیمان منع موشک های میان برد. فقط برجام یا ایران نبود: به نظر می رسد که این جماعت به هر چیزی که امضای ایالات متحده روی آن باشد، آلرژی دارند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)