چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۴:۱۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۰۴:۰۶

جنگ سرد جدیدی در راه است/ بازنده جنگ تسلیحاتی آمریکا و روسیه، مسکو است

یک کارشناس مسائل بین الملل اظهار کرد: آمریکایی ها به دنبال کشاندن روسیه به مسابقه تسلیحاتی هستند، مسابقه ای که بازنده و برنده آن از قبل مشخص است. بهرام امیراحمدیان ، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تصمیم آمریکا برای خروج از پیمان کنترل موشک های هسته ای میان برد ( INF ) و اظهار نظر لاوروف ، وزیر امور خارجه روسیه مبنی بر اینکه با توجه به اقدامات آمریکا به نظر می رسد که جنگ سرد جدیدی آغاز شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)