چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۱۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
پانا ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۲

سازمان آموزش و پرورش استثنایی دوره مربیگری درجه 3 گلبال برگزار کرد

تهران (پانا) - دوره مربیگری درجه 3 گلبال با حضور نمایندگان استان ها در مرکز ضمن خدمت پیامبر اعظم(ص) زیر نظر سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، اولین دوره مربیگری درجه 3 گلبال ویژه آموزگاران و دبیران تربیت بدنی استان ها با شرکت یک نفر همکار آقا و یک نفر همکار خانم از هر استان (در مجموع 57 نفر)به مدت 4 روز از 11 بهمن تا 9 بهمن در مرکز ضمن خدمت پیامبر اعظم برگزار شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)