چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۲:۱۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۱

ذخیره سازی آب در سد مهاباد به خوبی مدیریت شد

به گزارش ایرنا ایرج شجاعی روز پنجشنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب مهاباد افزود: با هماهنگی و انسجام ارگان های دخیل و ستاد بحران این شهرستان و با مدیریت صحیح توانستیم روند مناسبی را در رهاسازی آب دنبال کنیم تا هیچ گونه مشکلی در بروز سیل در سطح شهر به وجود نیاید. وی ادامه داد: از سال آبی جاری تاکنون بیش از 181 میلیون مترمکعب آب از مخزن سد مهاباد به سمت دریاچه ارومیه رها سازی شد بدون آنکه خسارتی به داخل شهر یا اراضی کشاورزی زیرپوشش شبکه وارد شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)