دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۵۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۱:۱۷

عربستان قدرت خود را در بازار نفت از دست می دهد؟

یمانی، النعیمی و خالد الفالح وزیران انرژی عربستان سعودی هستند که در 50 سال گذشته بازارهای نفت جهانی را گاهی با یک اشاره هدایت کردند اما عربستان سعودی ممکن است بخشی از قدرت خود را به زودی از دست دهد. به گزارش بازتاب به نقل از ایسنا، رشد بی سر و صدای تولید نفت عراق ، در حال تبدیل کردن این کشور به چهارمین تولیدکننده بزرگ جهان است. عراقی ها می خواهند قدرت اظهارنظر بیشتری در اوپک و در بازی انرژی جهانی پیدا کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)