دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۵۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۳:۲۲

هجوم ملخ ها از عربستان به ایران

در چند روز گذشته حضور ملخ ها در نواحی جنوبی کشور خسارات را به کشاورزان وارد کرده است. به گزارش صدای ایران از ایسنا، معاون سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به ورود ملخ ها از کشورهای حاشیه خلیج فارس و شبه جزیره عربستان، تصریح کرد: با توجه به پیش بینی حضور ملخ ها تا پنج سال آینده در کشور و اینکه تنها موجب آسیب و ضرر می شوند باید برنامه ریزی دقیق و مدونی برای مبارزه با آنها داشته باشیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)