دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۱۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۴

سم پاشی علیه ملخ ها برای طبعیت خطرناک است

از اسفندماه سال گذشته تاکنون، در سطح 20هزار هکتار از زمین های استان هرمزگان با دسته های میلیونی ملخ بالدار صحرایی مهاجم مبارزه شده است. به گزارش ایرنا، حبیب مسیح تازیانی روز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت روز ملی زمین پاک اظهار داشت: آثار ناشی از سم پاشی در محیط طبیعی در هنگام مبارزه با آفت ملخ صحرایی باید مد نظر مسوولان و متولیان باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)