پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۵۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
روز نو ۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۳

نقره داغ منصوریان و ذوبی ها توسط کمیته انضباطی

با اعلام کمیته انضباطی به دلیل اتفاقاتی که در جریان دیدار ذوب آهن و سپیدرود به وجود آمد، این تیم به همراه سرمربی خود 10 میلیون تومان جریمه شدند. ، طی حکمی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دقایقی پیش اعلام کرد علیرضا منصوریان و ذوب آهن اصفهان مشمول پرداخت جریمه برای حواشی مربوط به دیدار برابر سپیدرود شدند. بدین ترتیب علیرضا منصوریان، سرمربی تیم ذوب آهن تخلفاتی مبنی بر بد رفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه و داور رخ داد وی به توبیخ کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)