دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۵۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
منجیل خبر ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۹:۴۱

آمریکا پاکستان را تحریم کرد

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این خصوص افزود: اقدامات کنسولی در پاکستان بدون تغییر مانده است. این یک موضوع دوجانبه در بحث های مداوم میان دولت های آمریکا و پاکستان است و قصد نداریم در حال حاضر به جزئیات بیشتری در این باره بپردازیم. گفتنی است، پاکستان یکی از آخرین کشورهای 10 گانه ای است که بر اساس قوانین آمریکا در این خصوص مورد تحریم قرار می گیرد. بر اساس قوانین آمریکا، کشورهائی که از بازگرداندن اتباع اخراج شده خود از آمریکا خودداری می کنند، مورد تحریم واشنگتن قرار می گیرند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)