سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۰۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۶

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم بر شاهین کرمان غلبه کرد

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بانوان شهرداری بم شامگاه یکشنبه در حالی که باید پس از 56 روز تعطیلی در لیگ برتر بانوان به دلیل بازی های انتخابی المپیک و زیر 19 سال آسیا مقابل خلیج فارس شیراز قرار می گرفت، با حاضر نشدن حریف خود در میدان مسابقه، به سه امتیاز بی دردسر دست یافت و به جایگاه خود در صدر جدول لیگ برتر فوتبال کشور استحکام بخشید. شاگردان مرضیه جعفری با این حال از فرصت استراحت استفاده کرده و با سفر به کرمان در بازی دوستانه مقابل بانوان شاهین این شهر به پیروزی دست یافتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)