چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۰۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه باختر ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۹:۴۲

شهروندان از روزه خواری در ملاء عام خودداری کنند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از شهروندان و مسافرانی که دارای عذرشرعی بوده و نمی توانند روزه بگیرند، خواست تا از روزه خواری در ملاء عام به منظور حفظ حرمت این ماه عزیز خودداری کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا آمویی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: پلیس برای پاسداشت ماه مهمانی خداوند و حفظ حرمت آن نهایت تلاش و توان خود را به کار خواهد گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)