دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۰۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایران آنلاین ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۵

به فروپاشی جامعه معتقد نیستم

در یک هرج و مرج رسانه ای بسر می بریم. مرجع خبری مردم مشخص نیست. تلگرام در این فضا میدان داری می کند. گروه های بی نام و نشان تلگرامی بدون پذیرش هیچ گونه مسئولیتی در این فضا جولان می دهند. فضای رسانه ای به شدت آشفته است. باید به فکر بازسازی فضای رسانه ای باشیم؛ رسانه ای که بتواند به زبان مردم با مردم صحبت کند. البته بعضی از رسانه ها در سیل اخیر عملکرد خوبی داشته اند اما به طور کلی نیاز به یک رسانۀ مرجع داریم که مردم به آن اعتماد داشته باشند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)