دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۲۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
شریان ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۷:۲۰

موگرینی: نگران افزایش تنش ها در منطقه هستیم، به برجام پای بند خواهیم ماند

به گزارش شریان نیوز ،نشست مطبوعاتی فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آغاز شد. به نقل از بی بی سی، این کنفرانس مطبوعاتی پس از سفر ناگهانی پمپئو به اروپا برای گفت وگو درباره ایران برگزار می شود. موگرینی در پاسخ به سؤالی درباره سفر ناگهانی مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا به اروپا برای گفت وگو درباره ایران گفت: ما به عنوان اتحادیه اروپا همواره طرفدار گفت وگو و تعامل دیپلماتیک هستیم. بنابراین ما از مذاکره حمایت می کنیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)