دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۰۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبر شمال ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۸:۴۵

دخالتی در فرایند انتخاب شهردار ساری ندارم

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخاب بهترین فرد برای مدیریت شهرداری مرکز استان امری ضروری است، گفت: دخالتی در انتخاب شهردار ساری نداشته و ندارم. علی اصغر یوسف نژاد در مورد انتخاب شهردار مرکز استان از سوی اعضای شورای اسلامی شهر ساری اظهار داشت: انتخاب شهردار از وظایف اولیه هر شهرداری بوده و از وظیفه ذاتی شوراها است و شوراها از این وظیفه خود باید حداکثر استفاده را کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)