دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۱۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۶:۵۹

قاتل: مورد آزارجنسی قرار گرفتم

عصر ایران: صبح امروز جلسه رسیدگی به پرونده قتل با حضور فرد متهم و اولیای دم مقتول در شعبه ده مجتمع کیفری یک تهران به ریاست قاضی قربانزاده برگزار شد. در این جلسه مادر مقتول ضمن تقاضای قصاص بیان داشت: قاتل دوست صمیمی پسرم بود و آن ها اصلا با هم اختلافی نداشتند و پسرم فقط بیست سالش بود و اصلا نمی دانم قاتل با چه انگیزه ای پسر مرا کشته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)