چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۱۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
اقتصاد نیوز ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۰۹:۳۵

چرا آمریکا بعد از سرنگونی پهپاد، مدعی حمله سایبری به ایران شد؟ / جنگ ...

اقتصادنیوز: دیوید باند در فایننشال تایمز نوشت: در هفته گذشته شاهد افزایش تنش نظامی بین تهران و واشنگتن بودیم. مطابق با گزارش ها رئیس جمهور آمریکا با انجام یک حمله سایبری علیه ایران در واکنش به سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا موافقت کرده بود. این موضوع نشان می دهد که شیوه جنگیدن نبردهای مدرن تغییر کرده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)