پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۵۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
برترین ها ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۱۱:۳۴

وزارت نیرو: نوبت بندی آب نداریم

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن پیش بینی افزایش 11 تا 20 درصدی مصرف آب در تابستان سال جاری گفت: در هیچ کدام از شهرهای کشور نوبت بندی برنامه ای آب نداریم اما ممکن است کاهش فشار، ترکیدگی یا از مدار خارج شدن تجهیزات وجود داشته باشد. حمیدرضا جانباز در حاشیه همایش ملی سازگاری با کم آبی در جمع خبرنگاران با بیان این که متوسط سرانه مصرف آب کشور 155 لیتر به ازای هر نفر در روز است، اظهار کرد: البته این عدد در استان های مختلف بسته به منابع آب در دسترس بیش تر یا کمتر است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)