پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۲۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
کیهان ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۰:۵۲

دپوی هزاران خودرو به بهانه نبود بالابر شیشه و ضبط صوت!

مدیرکل تعزیرات استان تهران با بیان اینکه خودروهای موجود در پارکینگ خودروسازی ها به دلیل نبود قطعات بسیار ابتدایی ناقص مانده است، گفت: علیرغم اینکه خودروسازان ادعا می کنند قطعات موردنیاز برای تولید را در اختیار ندارند اما فروش فوری انجام می دهند! ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)