چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۳:۵۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایمنا ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۹

درگیری ها در بازی با شهرداری سیرجان به ضررمان تمام شد

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: سه نفر از بازیکنان ذوب آهن دو جلسه محروم شدند که ضربه سنگینی به تیم وارد کرد و اگر این بازیکنان در آن دو بازی حضور داشتند موثر بودند. درگیری ها در بازی با شهرداری سیرجان به ضررمان تمام شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)