دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۲۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری تابناک ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۰۹:۱۹

موج گرما در اروپا دو قربانی گرفت

منابع خبری اروپایی جمعه شب اعلام کردند که موج گرما در قاره سبز به مرز هشدار رسید و این امر جان دو نفر را گرفته است. به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از تارنمای شبکه تلویزیونی "یورونیوز" پلیس اسپانیا در این باره خبر جان باختن دو شهروند در نتیجه گرمازدگی را تأیید کرد. پلیس شهر وایادولید (در شمال غرب) اسپانیا اعلام کرد: یک پیرمرد در نتیجه گرمازدگی جان باخته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)