پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۴۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
کرد پرس ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۶:۲۵

تأکید بر گسترش روابط اقتصادی در دیدار فرماندار سلیمانیه و سرکنسول ایران

به گزارش کردپرس، امروز دوشنبه 28 مرداد/19 اوت، دیداری میان مهدی شوشتری و آوات محمد در شهر سلیمانیه، برگزار شد. سایت خبری خندان در این مورد گزارش داد که در این دیدار طرفین بر ضرورت توسعه روابط دو جانبه تأکید و راهکارهای گسترش روابط تجاری و اقتصادی میان ایران و سلیمانیه را بررسی کرده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)