سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۴۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
سلام نو ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۲

ننگ است فراموشی.../ کسی از اسیدپاشان خبری دارد؟

سلام نو – سرویس اجتماعی: پنج سال گذشت. مهر ماه سال 93 بود که اسیدپاشی های سریالی در اصفهان افکار عمومی را جریحه دار کرد. با این وجود حالا که در سال 98 هستیم نه تنها هنوز اثری از اسیدپاشان یافت نشده بلکه بسیاری حتی یادشان نمی آید چه بلایی بر سر چند تن از دختران ایرانی در اصفهان و شهرهای دیگر آمده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)